Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهیار میرخشتی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص تعداد عملیات‌های انجام شده توسط تکنسین‌های این مرکز از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: در این مدت ۱۵۴ هزار و ۵۴۱ ماموریت توسط نیرو‌های امدادی مرکز اورژانس فعال در سراسر استان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: از این تعداد ماموریت، ۱۰۲ هزار و ۷۵۶ ماموریت توسط مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت.

میرخشتی تصریح کرد: در مجموع حوادث شهری، به ۶۵ هزار و ۸۰۹ نفر امدارسانی شد، همچنین ۲۲ هزار و ۷۲ نفر که در حوادث جاده‌ای دچار حادثه شده بودند از خدمات درمانی اورانس بهرمند شدند.

این مقام مسئول اذعان داشت: همچنین در ۱۵۴ هزار و ۴۵۱ ماموریت توسط نیروه‌های امدادی مرکز فوریت‌های پزشکی، ۱۴ هزار و ۷۳۲ ماموریت مربوط به انتقال بیماران بین مراکز درمانی و بیمارستانی بوده است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان در ادامه افزود: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون، ۲۴ هزار و ۲۰۰ ماموریت مربوط به تصادفات و ۶۳ هزار و ۸۲۴ ماموریت مربوط به سایر حوادث انجام شده است.

شهیار میرخشتی با اشاره به اینکه در مدت مذکور به ۱۴ هزار و ۹۸۵ نفر امدادرسانی شد، اظهار کرد: همچنین نیرو‌های مرکز اورژانس به ۵۰ هزار و ۸۲۴ نفر مربوط به حوادث غیرتصادفی خدمات درمانی ارائه دادند.

وی گفت: ۷ هزار و ۲۱۵ نفر در حوادث جاده‌ای و ۱۴ هزار و ۸۵۷ نفر در حوادث غیرجاده‌ای امدادرسانی شده اند.

میرخشتی، تعداد بیماران قلبی که از ابتدای سال جاری تاکنون توسط نیرو‌های این مرکز به مراکز انتقال و یا خدمات درمانی دریافت کرده اند را ۶ هزار و ۴۲۴ نفر عنوان کرد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان تصریح کرد: همچنین در مدت مذکور، ۳۳ عملیات غرق شدگی افراد در رودخانه‌ها و کانال‌های آبیاری سطح استان انجام شد.

این مقام مسئول بیان داشت: در ۲۱ عملیات اورژانس هوایی تویط مرکز فوریت‌های پزشکی خوزستان ۳۳ مصدوم جابجا شده اند.

انتهای پیام/گ

نگاهی به مجموع عملیات‌های مرکز اورژانس در سال ۹۷

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۳ هزار مأموریت اورژانسی در استان کرمانشاه

مسعود قلعه‌سفیدی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه گفت : تعداد ۳ هزار و ۱۴۴ ماموریت از ۲۴ اسفندماه تا ساعت ۸ صبح ۷ فروردین ۱۴۰۳ در اورژانس استان کرمانشاه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در این ماموریت‌ها ۲ هزار و ۳۴۶ نفر به مراکز درمانی انتقال یافته است، افزود: تعداد کل تماس‌های برقرار شده با اورژانس ۱۱۵ در این بازده زمانی ۱۶ هزار و ۶۲۸ تماس بوده است.

رئیس اورژانس و پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مجموع ماموریت‌ها ۶۰۰ مورد حوادث ترافیکی و ۲ هزار و ۵۴۴ مورد را غیرترافیکی اعلام کرد و افزود: تعداد مصدومین ترافیکی ۶۰۰ و تعداد مصدومین غیر ترافیکی یک‌هزار و ۷۴۶ مورد بوده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ مورد ماموریت فوریت های پزشکی در کردستان
  • انجام بیش از سه هزار و سیصد ماموریت اورژانس در طرح سلامت نوروزی
  • ثبت بیش از ۳ هزار مأموریت اورژانسی در استان کرمانشاه
  • ۴ هزار و ۵۰۰ مأموریت اورژانس قم در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳
  • انجام بیش از یک هزار و ۵۰۰ ماموریت اورژانس در طرح سلامت نوروزی
  • اورژانس اردبیل در طرح سلامت نوروزی سه هزار و ۳۲۱ ماموریت انجام داد
  • حادثه رانندگی در محور نیشابور- سبزوار با ۲ قربانی
  • کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • وزیر بهداشت خبر داد: کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • انجام ۱۸۲ هزار ماموریت توسط اورژانس در کشور