Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:15:46 GMT

اجرای نمایش پزشک نازنین در لنگرود

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۶۶۸۲

اجرای نمایش پزشک نازنین در لنگرود

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سهراب مقدسی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود گفت: نمایش "پزشک نازنین" به کارگردانی ابراهیم زمانی در لنگرود به روی صحنه می‌رود.

وی با بیان اینکه این نمایش یکی از آثار نمایشنامه نویس برجسته جهان "نیل سایمون" است، افزود: نمایش "پزشک نازنین" تا ٢٦ اسفند ماه هر شب ساعت ١٨ در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ارشاد لنگرود اظهار داشت: در این نمایش که توسط گروه تئاتر شروم با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود به روی صحنه می‌رود، آیدا حشمی، ابراهیم زمانی، رضا خاکی، برنا احمدنژاد و شهلا اعظمی به ایفای نقش می‌پردازند.

مقدسی تصریح کرد: معصومه حیدری- دستیار کارگردان، کوثر کریمی- مدیر صحنه و لباس، نیما تابنده - مشاور کارگردان، اسحاق افسرده - گریم، مهسا قربان پور - دستیار گریم، جواد رضایی- طراح پوستر و بروشور و امین امین نژاد نیز موسیقی، نور، پرجکشن و صدا را در نمایش "پزشک نازنین" برعهده دارند.

انتهای پیام/ع

نمایش پزشک نازنین در لنگرود به روی صحنه می رود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: فصل جدید پاتوق نمایش فیلم شامل پخش ۱۲۰ فیلم کوتاه منتخب در قالب های گوناگون است طی ۳۰ هفته به اهتمام انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاداسلامی و معاونت پرورشی آموزش و پرورش نیشابور به نمایش در خواهد آمد.

مسعود سلیمانی سپهر افزود: فصل جدید پاتوق فیلم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۷:۳۰ عصر در سالن مهر تابان امور تربیتی نیشابور به نمایش درخواهد آمد. 

وی ادامه داد: همچنین هر هفته و پس از نمایش آثار، جلسات نقد و بررسی با حضور منتقدان و کارشناسان برگزار می‌شود.

سلیمانی خاطر نشان کرد: پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابور در این فصل با همکاری معاونت پرورشی اداره آموزش پرورش نیشابور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان، هر هفته با حضور در سالن مهر تابان واقع در خیابان رازی- رازی ۴، از جلسه نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد