Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@00:16:42 GMT

سهم احزاب در بودجه سال آینده ۱۵ میلیارد تومان است

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۷۴۹۷

حسین کمالی، رئیس خانه احزاب، در نشست فصلی خانه احزاب با اشاره به فعالیت های ۳سال گذشته خانه احزاب بیان کرد: سه سال را پشت سر گذاشتیم. در یک فضای دوستانه و صمیمانه کنار هم بودیم، برای اینکه امور سیاسی کشور پیش برود.

رئیس خانه احزاب خاطر نشان کرد: سه لایحه مهم احزاب جرم سیاسی، قانون انتخابات و فعالیت احزاب است که در دستورکار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: درباره این قوانین با رئیس جمهور و رئیس مجلس بحث و گفت وگو کردیم که اثراتی داشت و پیشرفت های خوبی حاصل شد.

کمالی ادامه داد:تعدادی از شعبات خانه احزاب در استان های مختلف راه اندازی شد و جریان های اصولگرا و اصلاح طلب همکاری کامل با یکدیگر داشتند.

وی درباره یارانه خانه احزاب بیان کرد: یارانه ای برای خانه احزاب به مبلغ دو میلیارد تومان اختصاص داده شد که ۱۰۰میلیون تومان برای مرکز و مابقی برای احزاب در نظر گرفته شده است.

رئیس خانه احزاب ادامه داد: این یارانه به احزابی تعلق خواهد گرفت که خود را با قانون جدید تطبیق داده اند و مابقی احزاب هم که خودشان را تطبیق ندادند، زودتر این کار را انجام دهند.

وی ادامه داد: وزارت کشور برای سال ۹۷ مبلغی که تخصیص داد ۷۰۰میلیون تومان بود که ما گفتیم نمی گیریم زیرا مبلغی نیست که بتوانیم بین احزاب توزیع کنیم.

رئیس خانه احزاب درباره سهم احزاب در بودجه سال ۹۸ گفت: سال آینده در بودجه مبلغ ۱۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شد که سعی کردند این مبلغ را به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برساند؛ اما آقای کواکبیان آن جا حضور داشتند و گفتند که این مبلغ همان ۱۵ میلیارد تومان است.

وی تاکید کرد: بزرگترین دستاورد ما گفت وگو بین احزاب مختلف است که می تواند راه را  برای فعالیت های ارزشمند باز کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بودجه جرم رئیس جمهور یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شمس آذر در ضدحملات خطرناک است و آبی‌پوشان باید مراقب باشند توپ را در مرکز زمین لو ندهند.

به گزارش مشرق، فرشاد فلاحت‌زاده درباره دیدار آینده استقلال مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی دارد و با توجه به اینکه در صدرجدول قرار دارند از روحیه و انگیزه بالایی برای این مسابقه برخوردار هستند. البته شمس آذر هم تیم بسیار غیرقابل پیش‌بینی است. این تیم در خانه خود با انگیزه و زهردار نشان داده و همچنین تیم گلزنی است.

وی در این رابطه افزود: شمس آذر در بازی گذشته خود مقابل فولاد در خانه به پیروزی رسید و مشخصا با روحیه مضاعف به مصاف آبی‌پوشان خواهند آمد.

باید مراقب ضد حملات شمس آذر باشیم و بازیکنان حواسشان باشد که توپ را در مرکز میدان لو ندهند، زیرا شمس آذر تیم جوان و دونده‌ای است. در کل اگر از موقعیت‌ها بهینه استفاده کنیم قطعاً می‌توانیم در این بازی خانگی به پیروزی برسیم.

نمی‌دانم چرا در این مقطع حساس باید چنین اتفاقاتی در باشگاه بیفتد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه درباره حواشی به وجود آومده در اردوگاه آبی‌پوشان، بیان داشت: واقعاً نمی‌دانم چرا باید اجازه دهند در این مقطع حساس چنین اتفاقاتی در باشگاه بیفتد.

از نظر من وزیر ورزش باید به چنین مسائلی ورود کند و با دعوت از مربی و مدیرعامل از اختلافات آن‌ها جویا شود و با دعوت از بزرگان تیم باعث شوند تا اختلافات از بین برود تا در این چند هفته پایانی لیگ لطمه نخوریم.

مجوز حرفه‌ای وظیه‌ای است که بر گردن مدیرعامل باشگاه است و از خطیر توقع داریم که هرچه سریع‌تر نسبت به مشکلات باشگاه رسیدگی کند و اخبار را صادقانه در اختیار هواداران بگذارند تا این حجم از حواشی به وجود نیاید.

مشکلات ریشه کن نشود در آینده لطمه خواهیم خورد

فلاحت‌زاده در این رابطه ادامه داد: خیلی از افراد داخل باشگاه اصلاً فوتبالی نیستند و توقع دارند بازیکنان و مربی حرف آن‌ها را بخوانند. چگونه ممکن است تا به حال با توپ فوتبال یک شوت نکرده باشید و بعد درباره مسائل فوتبال نظر بدهید و بازیکنان را درک کنید.

قطعاً اگر این مشکلات ریشه کن نشود در آینده لطمه زیادی خواهیم خورد. از کادرفنی و بزرگان باشگاه تقاضا دارم که در این برهه حساس از لیگ برتر آرامش را به بازیکنان تزریق کنند و با روحیه دادن به آن‌ها انشاءالله قهرمانی لیگ را به دست بیاوریم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: جواد نکونام از ابتدای فصل تا الان با دستان خالی به مصاف رقیبان رفت و تا الان که فقط با ۱۲ یا ۱۳ بازیکن به میدان می‌رود. امیدوارم که هواداران حمایت کنند تا به امیدخدا این ۷ بازی باقی مانده را با موفقیت به پایان برسانیم.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • مبلغ اجاره خانه در کدام محله های تهران کمتر است؟
  • ۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار
  • بیمه رایگان ظرفیت ویژه برای آینده زنان خانه‌دار است
  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ ضرورت افزایش بودجه در سال جدید
  • آینده غرب آسیا به محور مقاومت بستگی دارد