Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رئيس مجلس خبرگان رهبري ابراز اميدواري کرد رئيس قوه قضاييه بتواند عدالت را اجرا کند و با غارتگران اموال بيت‌المال و مفسدان برخورد قاطع داشته باشد.
به گزارش خبرگزاري آريا، آيت‌الله احمد جنتي، در پايان ششمين اجلاس مجلس خبرگان در دور پنجم، با تبريک اعياد ماه رجب و شعبان و ابراز تاسف از رحلت آيت‌الله مومن و آيت‌الله هاشمي شاهرودي گفت: بايد به مردم اعلام کنيم که اگر بخواهيد يک مجلس نمونه پيدا کنيد که آرام بحث مي‌کنند بدون جدل و درگيري، مجلس خبرگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اختلاف نظر وجود دارد، اما بحث و تبادل نظر صورت مي‌گيرد؛ اعضاي خبرگان همه داراي اجتهاد هستند و احکام فقه را استنباط مي‌کنند.
رئيس مجلس خبرگان رهبري درباره مباحث مطرح شده در ششمين اجلاس مجلس خبرگان گفت: بحث‌هاي خوبي صورت گرفت و درباره قوه قضائيه بحث و انتظارات از آقاي رئيسي مطرح شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجلس خبرگان رهبري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سال‌های گذشته باشگاه استقلال در پیامی ویدیویی برای ابراهیم رئیسی، به انتخاب بانک تجارت به عنوان بانکی که سهام باشگاه استقلال را به آن واگذار کنند انتقاد کرد.

فتح‌الله‌زاده در این باره گفت: بنا نداشتم در شرایطی که استقلال در صدر جدول در حال درخشیدن است صحبت‌هایی را داشته باشم، اما وقتی احساس کردم باز هم در حق این تیم در حال ظلم شدن است تصمیم گرفتم این چند نکته را عنوان کنم.

وی ادامه داد: آقای رئیسی! معاونین شما در رابطه با استقلال و پرسپولیس علی‌رغم هشدار‌های نخبه‌ها، متخصصین و کارشناسان فوتبال عمل کردند و برندسوزی کردند تا جایی که امروز مجبور شدند به صورت فرمالیته و دستوری این دو باشگاه را به دو بانک واگذار کنند. اما در اینجا هم متاسفانه می‌بینیم که حق به حق‌دار نمی‌رسد و در حق استقلال ظلم می‌شود.

مدیر سال‌های گذشته استقلال اضافه کرد: آقای رئیس جمهور این یک صحنه تاریخی است. چرا که ما در ایران بانک‌های زیادی را داریم همچنان که به تیم رقیب بانک خوبی را معرفی کردید، چرا برای استقلال این کار را انجام نمی‌دهید؟ چرا استقلال را به بانک ملی نمی‌دهید؟

فتح‌الله‌زاده افزود: چرا پتروشیمی‌هایی که خواهان گرفتن امتیاز باشگاه استقلال هستند را نادیده می‌گیرید؟ به نظر من این مورد تا حدی مشکوک است ولی شما این را در نظر بگیرید که حداقل ۴۰میلیون هوادار این لحظات را می‌بینند، به خاطر می‌سپارند و از خاطرشان نخواهد رفت و این ظلمی است که در حق استقلال روا می‌شود.

وی در پایان گفت: از جنابعالی خواهش می‌کنم که به این موضوع ورود کنید و از حق این تیم مردمی و پرافتخارترین تیم ایران در آسیا دفاع کنید تا حقی از آن ضایع نشود. التماس دعا.

منبع: خبر ورزشی

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی ضریب امنیت را بالا می‌برد
  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟! /از رأی نیاوردن باهنر تعجب نکردم
  • فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است/ بیشترین تخصیص ارز برای واردات خودرو و قطعات صورت گرفته است +فیلم
  • امیدواریم در مجلس یازدهم «قانون تشکل‌های مردم‌نهاد» تصویب شود
  • فیلم| ابراهیم رئیسی، دوست دارد چه کسی رئیس مجلس شود؟
  • (ویدیو) ابراهیم رئیسی، دوست دارد چه کسی رئیس مجلس شود؟
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن به دنبال رکود اقتصادی در ایران است