Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@16:07:22 GMT

یک قاتل در جهرم مجازات شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۸۹۰۵

یک قاتل در جهرم مجازات شد

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دادگستری استان فارس پنجشنبه ضمن اعلام این خبر به نقل از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جهرم افزود: محکوم به قتل جلال الدین مصلی نژاد اهل و ساکن جهرم بود.
عباس روستازاده افزود: این متهم به اتهام آدم ربایی و قتل مرحوم محمد نبی خواجه پور در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان فارس محاکمه و به لحاظ قتل عمد به قصاص نفس و برای آدم ربایی به ١٥ سال حبس محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: رأی صادره پس از تأیید در شعبه ٤ دیوان عالی کشور و استیذان ریاست قوه قضائیه و بی نتیجه ماندن تلاش شورای حل اختلاف در جهت اخذ رضایت اولیای دم، صبح روز پنجشنبه با حضور جمعی از مردم در شهرستان جهرم به اجرا درآمد.
شهرستان جهرم در فاصله 192 کیلومتری جنوب شیراز در استان فارس قرار دارد.
6113/ 2027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان فارس دادستان عمومی و انقلاب درآمد دیوان عالی کشور روابط عمومی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ذبیح الله درویشی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان، مبنی بر وقوع نزاع در یکی از پارک‌های تفریحی شهر نهاوند، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در اسرع وقت در محل حاضر شدند که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد درگیری بین چند جوان و نوجوان با استفاده از سلاح سرد (چاقو) صورت گرفته که در طی این درگیری، نوجوان ۱۷ ساله‌ای مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به شدت مجروح شده که شخص مجروح را به بیمارستان انتقال داده ولی علیرغم انجام اقدامات درمانی؛ متأسفانه این نوجوان مجروح به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

درویشی در ادامه تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در کمتر از ۲ ساعت پس از وقوع قتل و با انجام اقدامات گسترده عملیاتی و اطلاعاتی و همچنین با همکاری پلیس آگاهی استان در نهایت موفق شدند قاتل ۲۲ ساله را به همراه ۳ جوان دیگر که در این درگیری شرکت داشتند، دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دهند.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و انجام اقدامات قانونی و قضائی در این راستا تحت پیگیری قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان به شهروندان توصیه کرد: همواره بر روند زندگی فرزندان خود نظارت و مراقبت ویژه داشته و با صبر و حوصله و همچنین درایت منطقی از بروز این گونه حوادث تلخ که تبعات روحی و اجتماعی نامطلوبی در پی خواهد داشت، جلوگیری کنند.

کد خبر 6086473

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • قاتل محکوم به قصاص: فردی را کشتم که با همسرم رابطه داشت/۱۰بار دیگر هم زنده می شد او را می کشتم
  • گلایه شهروند جهرمی از وضعیت روکش آسفالت در برخی از معابر
  • مبارزه با آفت سِن گندم در مزارع جهرم
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • رشد صدور آرای محکومین برای مجازات‌های جایگزین حبس در کرمان