Web Analytics Made Easy - Statcounter

باحضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گاوداری 2000 رأسی الیگودرز افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، باحضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سیدموسی خادمی استاندار لرستان، نماینده مردم الیگودرز و جمعی از مسئولین استان و شهرستان گاوداری 2000 رأسی الیگودرز افتتاح و به بهره‎برداری رسید.

این پروژه در سال 93 شروع شده که در سفر هیأت دولت به استان با حضور دکتر ربیعی کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساحت این پروژه 41 هکتار، ظرفیت آن 2هزار راس دام و مولد این پروژه 5هزار راس است که سالانه 25 هزار تن شیر تولید خواهد شد.

با بهره‎برداری از این طرح زمینه اشتغال برای 105 نفر به طور مستقیم و 700نفر به طور غیرمستقیم فراهم شده است.

سرمایه گذاری این گاوداری 424 میلیارد ریال 300 میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی و به عاملیت بانک کشاورزی با نرخ سود 11 درصد و 124 میلیارد ریال سهم سرمایه گذار است.

این پروژه به‎منظور ارتقای امنیت غذایی و سلامت جامعه، اجرا و مجری آن شرکت کشت و صنعت و دامپروری صباپگاه لرستان است. علوفه مورد نیاز سالانه 35 هزار تن بوده و میزان تولید گوساله در سال یک‎هزار و 800 راس است.

همچنین باحضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلنگ لاستیک‎سازی بارز الیگودرز به زمین زده شد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، باحضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سیدموسی خادمی استاندار لرستان، نماینده مردم الیگودرز در مجلس و جمعی از مسئولین استان و شهرستان کلنگ لاستیک‎سازی بارز به زمین زده شد.

پروژه لاستیک‎سازی( رادیال ) باری و اتوبوس بارز با مشارکت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران( ایدرو) با 19 درصد سهم و گروه صنعتی بارز وابسته به شستا با 81 درصد سهم احداث می‎شود.

سرمایه‎گذاری ثابت این پروژه یک‎هزار و 500 میلیارد تومان بوده و ظرفیت طرح 50هزار تن در سال است. زمان اجرای طرح، سه سال و نیم پیش‎بینی شده که زمینه اشتغال 900 نفر به طور مستقیم و 2هزار نفر به طور غیرمستقیم را برای افراد جویای کار فراهم می‎کند. 43 هکتار مساحت این پروژه است.

مدیرعامل گروه صنعتی بارز نیز گفت: کشور در سال نیازمند یک میلیون و500 هزار حلقه لاستیک است.

به گزارش ایسنا، اخوان در حاشیه مراسم کلنگ‎زنی لاستیک‎سازی بارز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز شاهد کلنگ‎زنی طرح بزرگ و پیشرفته لاستیک‎های سنگین شامل باری و اتوبوسی هستیم. ظرفیت تولید این نوع لاستیک در ایران پایین است در حالی‎که نیاز خیلی زیاد است.

مدیر عامل گروه صنعتی بارز اضافه کرد: در حال حاضر کشور نیازمند یک میلیون و ۵۰۰ هزار حلقه لاستیک سنگین است. ظرفیت این طرح تولید ۵۰ هزار تن در سال است.  سرمایه گذاری این طرح یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است. با اجرای این طرح زمینه اشتغال ۸۵۰ نفر به صورت مستقیم فراهم می‏‎شود.

به گزارش ایسنا، مراسم کلنگ زنی کارخانه لاستیک سازی بارز، مجتمع گردشگری حوضیان، افتتاحیه گاو داری 2000 راسی الیگودرز و 624 واحدی مسکن مهر و شرکت در مراسم آغاز مراحل اجرایی و تجهیز کارگاه فاز چهار سیمان دورود از جمله برنامه‎های سفر دو روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به لرستان است.

شرکت در جلسه کارگروه اشتغال، شروع عملیات احداث  گاوداری 6000 راسی توسط شرکت کشت و صنعت و دامداری گلدشت وابسته به هلدینگ صنایع عمومی تامین اجتماعی، کلنگ زنی ساختمان خانه امید شهرستان دلفان و بازدید از طرح توسعه تکمیل و تجهیز مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای الشتر از دیگر برنامه‎های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به لرستان است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن

فرماندار دهاقان با بیان اینکه پروژه ۱۰۸ واحدی اقدام ملی مسکن پیشرفت ۹۵ درصدی داشته است گفت: با مصوبه شورای مسکن استان و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان، تمام انشعابات این طرح اجرا شده است و تا پایان خرداد سال جاری به صورت کامل تحویل متقاضیان خواهد شد.

علی جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب دغدغه زیادی برای جوانی و افزایش جمعیت و مسئله اساسی مسکن مردم دارند و در این مسیر مطابق شعار دولت سیزدهم و قوانین بالادست، شهرستان دهاقان باید پیشتاز باشد.

وی با اشاره به الحاق ۶٠ هکتاری زمین برای حل مشکلات مسکن در شهر دهاقان و پیگیری برای طرح مسکن روستایی، افزود: کمبود زمین و مسکن در شهرستان سبب شد تا نگاه ویژه‌ای به حوزه شود و برای اقشار مختلف از جمله واجدان شرایط طرح جهش ملی مسکن، مسکن محرومان، مسکن ایثارگران و مسکن روستایی برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شود.

فرماندار دهاقان با بیان اینکه پروژه مسکن ۱۰۸ واحدی اقدام ملی مسکن پیشرفت ۹۵ درصدی داشته است، خاطرنشان کرد: با مصوبه شورای مسکن استان و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان، تمام انشعابات این طرح اجرا شده است و تا پایان خرداد سال جاری به صورت کامل تحویل متقاضیان خواهد شد.

جمشیدیان تصریح کرد: بیست‌ونهم فروردین با حضور نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان و مسئولان استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی ۱۴۰۰ واحدی شهر دهاقان، فاز دوم آماده‌سازی الحاق ۶۰ هکتاری و فضای سبز این پروژه به طور رسمی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به طرح کاشت نهال در پروژه نهضت ملی مسکن شهر دهاقان گفت: ۵۰۰۰ اصله نهال نیز در محل اجرای این پروژه کاشت خواهد شد.

کد خبر 745106

دیگر خبرها

  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
  • علت عدم حضور وزیر کار در مجلس چه بود؟
  • ۵۱ واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان گناوه افتتاح شد
  • افتتاح همزمان ۲۰۰۰ مسکن روستایی در مازندران
  • افتتاح ۲۰۰۰ واحد مسکن روستایی در مازندران
  • کلنگ احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس بر زمین زده شد
  • کلنگ زنی ساخت تقاطع غیر همسطح امام رضا در خرم‌آباد
  • افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه در زاهدان با حضور وزیر کشور
  • تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد افتتاح شد
  • وزیر کار به مجلس خوانده شد