Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@14:10:08 GMT

اختلال اينستاگرام پس از چند ساعت برطرف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۹۴۱۲

اختلال اينستاگرام پس از چند ساعت برطرف شد

خبرگزاري آريا- درحالي‌ که دسترسي به فيس‌بوک همچنان با مشکل مواجه است، اختلالات اينستاگرام برطرف شده‌است.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل ازرويترز، اينستاگرام با انتشار يک توييت از برطرف شدن اختلالات اين شبکه اجتماعي اشتراک تصاوير پس از چند ساعت خبر داد؛ اما به نظر مي‌رسد دسترسي به فيس‌بوک شرکت مالک اينستاگرام هنوز در برخي نقاط جهان با اختلال مواجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز چهارشنبه دسترسي به اينستاگرام، واتس‌اپ و فيس‌بوک براي بسياري از کاربران در مناطق مختلف جهان با دشواري امکان‌پذير بود. اين اختلال يکي از طولانيترين موارد نقص فني در دوران فعاليت فيس‌بوک محسوب مي‌شود.
در توييت اينستاگرام آمده است: «و.... ما برگشتيم.»
يک سخنگوي فيس‌بوک اين اختلال را تأييد کرده اما درباره زمان برطرف شدن آن براي شبکه اجتماعي فيس‌بوک سخني به ميان نياورده‌است. به نظر مي‌رسد زمان اختلالات دسترسي به فيس‌بوک از 12 ساعت تجاوز کرده باشد.
متوليان فيس‌بوک در توييتر به کاربران اطمينان داده‌اند مي‌کوشند اين اختلال هرچه سريعتر برطرف شود.
شرکت فيس‌بوک - که مقر آن در کاليفرنيا قرار دارد و بيشتر درآمد خود را از محل تبليغات کسب مي‌کند - نرم‌افزارهاي فيس‌بوک، واتس‌اپ و اينستاگرام را در اختيار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اختلال اينستاگرام برطرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان و تعداد سؤالات کنکور ۱۴۰۳+ اینفوگرافیک

نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت در سایت سازمان سنجش برای مشاهده و پرینت فعال است.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود و درهای حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ بسته خواهد شد.

در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آن ها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو ـ معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

در اینفوگرافیک زیر زمان و تعداد سؤالات نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ را مشاهده کنید:

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پایش سلامت روان در کشور؛ دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • ساعت هوشمندی که اختلال در ریتم قلب را زودتر از وقوع پیش‌بینی می‌کند
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب | مضرات خوردن قهوه در شب را بدانید
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • مجموعه ساعت های 6.5 میلیون دلاری سلطان برونئی (عکس)
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • کودکان پسر ۴ برابر بیشتر از دختران به اختلال طیف اوتیسم مبتلا می‌شوند
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • زمان و تعداد سؤالات کنکور ۱۴۰۳+ اینفوگرافیک