Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@09:02:30 GMT

انتقاد تند پروین از برانکو: مفت منشا را از دست داد!

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۹۵۳۲

به گزارش پارس نیوز، 

پرسپولیس در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی از خود نشان نداده و از دو بازی که به میدان رفته تنها یک امتیاز کسب کرده است. علی پروین اسطوره سرخ پوشان به انتقاد از تیم برانکو پرداخت. او براین باور است که پرسپولیس در فروش منشا اشتباه کرد و از طرف دیگر هم بازیکنان جدید نتوانسته اند خود را با تیم هماهنگ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی پروین گفت:

بله، نمی‌دانم چرا بازیکنان پرسپولیس با وجود گذشت چندین هفته از بازی‌ها هنوز هماهنگ نشده‌اند. واقعا نمی‌دانم چرا نفرات تیم برانکو با هم هماهنگ نیستند. می‌گویند نفرات جدید جذب کردیم، ولی بازیکنان جدید آنقدر زیاد نیستند که هماهنگی آن‌ها این همه زمان ببرد.

علی پروین ادامه داد:

بازی خوبی بود، اما لامصب! دقیقه ۹۴ السد روی اشتباه کمک داور به گل رسید و با همین گل زنگ خطر برای پرسپولیس به صدا در آمد. فوتبال امروز به دلیل پیشرفت‌های زیادی که داشته بیشترین گل‌هایش در دقایق آخر به ثمر می‌رسد. معتقدم مشکل پرسپولیس این است که مفت منشا را از دست داد. این بازیکن در خط حمله می‌توانست کمک حال تیم برانکو باشد، ولی خیلی راحت از این تیم کنار گذاشته شد. منشا در این روزها می‌توانست به پرسپولیس کمک کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا بازی فوتبال بازی پرسپولیس علی پروین فوتبال لیگ قهرمانان آسیا پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص

به گزارش صدای ایران ، مادر ترانه علیدوستی در پاسخ به سوالات کاربران فضای مجازی در مورد سلامتی فرزندش گفت: به تازگی آرام شده‌ام و می‌توانم به این سوال جواب بدهم، حال ترانه خوب نبوده اما الان خوب است.

او ادامه داد: برای ترانه دعا کنید، بیماری [داشتن] سخت است به خصوص اگر منشأ آن مشخص نباشد و من از همه ی دوستان و طرفدارانش می‌خواهم برای ترانه دعا کنند و انرژی‌های مثبت و عشق بفرستند .

وی همچنین از مردم خواست که فعلا در خصوص سلامتی ترانه علیدوستی سوالی نپرسند. 

مادر ترانه علیدوستی گفت: من هم بسیار نگران بودم اما از نگرانی در آمده ام و به همین دلیل است که حال طرفداران و دوستانش را درک میکنم.

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص