Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تجلیل از تیم فوتبال پارس جنوبی جم با حضور گسترده مردم و هواداران این تیم به مناسبت نهمین دوره نکوداشت روز جم با شکوه خاصی برگزار شد. ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از جم، مراسم تجلیل از تیم فوتبال پارس جنوبی جم با حضور گسترده مردم و هواداران این تیم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مناسبت نهمین دوره نکوداشت روز جم، از سوی شورا و شهرداری اسلامی شهر جم از تیم فوتبال پارس جنوبی‌جم شامل بازیکنان، کادرفنی و عوامل اجرایی این تیم تجلیل شد.

ُبوشهر| سرمربی ماشین سازی در کنفرانس خبری دیدار با پارس جنوبی شرکت نمی‌کند اصفهان| پیروزی سخت سپاهان در نقش‌جهان؛ سپاهان یک - پارس جنوبی جم صفر بوشهر| تماشای دیدار پارس جنوبی جم و ماشین سازی تبریز رایگان اعلام شد

نورافشانی، اجرای کنسرت گروه بندری لیکو از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود که در آستانه دیدار پارس جنوبی‌‌جم با ماشین سازی برگزار شد.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی

ایسنا/بوشهر قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی به عنوان مهم‌ترین و استراتژیک‌ترین طرح وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران با سرمایه‌گذاری 20 میلیارد دلاری با هدف درآمدزایی 900 میلیارد دلاری برای کشور امضا شد.

این طرح مهم‌ترین و راهبردی‌ترین طرح وزارت نفت و کشور محسوب می‌شود که ارتباط مستقیمی با امنیت انرژی کشور دارد.

بر اساس قراردادی که  روز (یکشنبه، 26 اسفند 1402) در مرکز همایش‌های وزارت نفت با حضور جواد اوجی، وزیر نفت، محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، محمدحسین متجلی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و مدیران ارشد صنعت نفت کشور به امضا رسید، طرح فشارافزایی میدان مشترک پارس جنوبی با سرمایه‌گذاری 20 میلیارد دلاری اجرا خواهد شد که افزایش برداشت 90 تریلیون فوت مکعب گاز و 2 میلیارد بشکه مایعات گازی و به دنبال آن درآمدزایی 900 میلیارد دلاری را به همراه خواهد داشت.

این طرح به کارفرمایی شرکت ملی نفت ایران و با مشارکت پیمانکاران داخلی شامل شرکت‌های پتروپارس، اویک، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و مپنا اجرا خواهد شد. همچنین شرکت مهندسین مشاور ناوگان، مسئولیت مهندسی مفهومی، پایه مقدماتی و پیشرفته را عهده‌دار خواهد بود.

بر اساس این قرارداد پیمانکاران بررسی و صحه‌گذاری مدارک مهندسی پایه مقدماتی و پیشرفته و ارائه نظرات اصلاحی را انجام خواهند داد.

همکاری با کارفرما برای نهایی‌سازی برنامه اجرای طرح، سفارش‌گذاری اقلام دیرتحویل، تهیه استراتژی واگذاری پیمان‌های فرعی در قالب قراردادهای EPC، مذاکره و ایجاد مشارکت بین یاردهای سکوساز داخلی و بین‌المللی برای ساخت سکوهای فشارافزایی در خلیج فارس و انجام اقدامات لازم برای آغاز قراردادهای ژئوتکنیک و ژئوفیزیک از جمله شرح کار پیمانکاران این قرارداد خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس، این قرارداد در حالی به امضا رسید که کشور قطر نیز در بخش جنوبی این میدان مشترک در حال احداث سکوهای فشارافزایی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدارس و دانشگاه‌های مناطق جنوبی بوشهر غیرحضوری شد
  • تجلیل از برگزیدگان فرهنگی سپاه انصارالحسین همدان
  • فعالان عرصه ازدواج آسان در استان بوشهر تجلیل شدند
  • امضای قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی
  • تجلیل از برگزیدگان مسابقه مستند روایت راه و مسابقه عکس حماسه غیرت
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • دیدار وزیر ورزش و زنوزی در هتل رونالدو! (عکس)
  • تجلیل از هنرمندان شاخص هنری لرستان
  • لزوم تجلیل از شخصیت شهید آیت‌الله سلیمانی
  • تجلیل از معلمان و دانش آموزان برتر شاهرود