Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «مهرداد تاوتلی» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، گفت: بیش از هزار نفر نیروی انسانی شاغل در این هتل‌ها مشغول کار هستند و بالغ بر ۳۷۵۰ باب داریم که پوشش خوبی را در عرصه گردشگری دارند.

وی تصریح کرد: مجموعه هتل‌ها از سال ۴۲ تا ۴۵ با هدف توسعه گردشگری شروع به ساخت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه فعالیت‌هایی که داشتیم بحث بازسازی و نوسازی هتل‌ها را ادامه دادیم و توانستیم ۲۱ ستاره برای مجموعه مان از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را که مطابق استاندارد‌ها بود، دریافت کردیم. لازم به ذکر است که ۴۸ هتل ما قابلیت اخذ ستاره را داشت، ولی به دلیل ضوابط سختگیرانه ۲۱ ستاره را دریافت کردیم.

تاوتلی عنوان کرد: ۱۰ هزار و ۵۰۲ ساعت آموزش به همه اعضای هتل ها از مدیرعامل تا کوچکترین داده شده است که نشان از اهمیت این موضوع برای ما دارد. ما آموزش را در سه بخش اجباری می‌دانیم که یکی از آن‌ها ایمنی و آتش‌نشانی بوده و مرتب هر سه ماه دوره‌هایی برای آن برگزار می‌شود. همچنین آموزش بهداشت یکی از اصلی‌ترین آموزش‌های ما بوده و از شاخصه‌های اصلی ما به شمار می‌آید.

وی گفت: ۵۰ سهام این شرکت برای صندوق بازنشستگی و ۵۰ درصد آن برای سازمان تامین اجتماعی است و می‌طلبد که برای بازنشستگان و همکارانمان در این بخش‌ها که خود سهام داران اصلی هستند، برنامه ریزی‌های خاصی داشته باشیم. در سال گذشته حدوداً ۱۰۰ هزار نفر از بازنشستگان عزیزمان را با هزینه‌های پایین به تور‌های داخلی فرستادیم.

وی با تاکید بر اینکه بازنشستگان برای استفاده از این هتل‌ها ۵۰ درصد تخفیف شاملشان می‌شود، افزود: یکی از معضلات گردشگری ما این است که همه در تعطیلات خاصی به سفر می‌روند و در مواقع دیگر ظرفیت هتل‌ها خالی می‌مانند. تور‌های بازنشستگان را با کاهش قیمت در تایم‌های لوسیزن در نظر گرفتیم که این موضوع در افزایش ضریب اشغال اتاق‌های ما به شدت تاثیرگذار بود. با تغییرات و تخفیفات توانستیم قیمت‌ها را رقابتی کنیم تا نه فقط آخر هفته‌ها بلکه در سایر ایام هفته نیز پذیرای مسافران باشیم. هتل می‌تواند به عنوان سمبل فرهنگسازی یک شهر مطرح شود. ما با توجه به اینکه در ۵۴ شهر هتل داریم، با راه‌اندازی هشتک‌های مرتبط با ترغیب کردن مسافران به سفر سعی داریم که به افزایش سفر‌های داخلی کمک کنیم.

تاوتلی با بیان اینکه میزان رضایتمندی مشتریان از مجموعه هتل‌های ما ۷۱ درصد است، افزود: از بین کارکنان کشف استعداد کردیم و ۳۴ نفر از مجموع کارکنان کشف استعداد و در مواقعی به عنوان مدیر مجموعه انتخاب شدند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی گفت: ۸۴ درصد ظرفیت اشغال هتل‌های ما در پیش فروش نوروزی امسال به فروش رسیده و به نوعی سال خوبی را برایمان رقم خورده است. در ابتدای سال برای شرکت سود هشت میلیارد تومان را پیش‌بینی می‌کردیم که حالا با گذشت ۱۱ ماه از سال ۲۰ درصد نسبت به پیش‌بینی‌مان سودمان افزایش داشته است. همچنین برای سال آینده پیش‌بینی این است که به سود ۱۰ میلیارد تومان برای شرکت برسیم.

وی در ادامه افزود: میانگین قیمت هتل‌های ما ۵۰۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است و برای ایجاد مراکز جدید برنامه‌هایی داریم تا در شهر‌های اصفهان و تبریز هتل‌های جدید تاسیس کنیم.

امیرفرشید پورمختار (معاون سرمایه‌گذاری و توسعه گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی) نیز در این نشست بیان کرد: یک ابتکار تازه شرکت ما ایجاد آ‌ژانس مسافرتی ایرانگردی و جهانگردی بوده که در راستای سیاست خدمت‌رسانی به بازنشستگان ایجاد شده است. شهر‌های مشهد، قشم، کیش بیشترین درخواست بازنشستگان برای اقامت در هتل‌های ما را دارند که متاسفانه ما در این سه مقصد هتلی نداریم، ولی در شهر‌هایی که هتل‌های ما وجود دارد میزان خدمات‌دهی به بازنشستگان که با تخفیف ۵۰ درصدی در هتل‌های ما ساکن می‌شوند، هیچ تفاوتی با میهمانان معمولی ندارند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، گفت: در ۱۲ ماهه سال گذشته بیش از ۱۱ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای استان جابه‌جا شده است که نسبت به سال قبل افزایش ۲۵ درصدی دارد. - اخبار استانها -

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: در 12 ماهه سال گذشته 11 میلیون و 761 هزار تن کالا از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابه‌جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشدی 25 درصدی روبه‌رو است.

وی افزود: استان کرمانشاه موفق شده است در سال گذشته با رشد 70 درصدی سرفصل درآمدی عوارض جابه‌جایی کالا مقام سوم کشوری رو به خود اختصاص دهد. 

کهریزی درباره تعداد بارنامه صادره، گفت: در 12 ماهه سال گذشته 662 هزار بارنامه برای جابه‌جایی کالا صادر شده است که نسبت به سال گذشته صدور بارنامه افزایش 11 درصدی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: 665 هزار حوله حمل و نقلی نیز در سال گذشته صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 13 درصدی دارد.

وی گفت: 10 کالای اصلی جابه‌جا شده استان کرمانشاه مازوت، سیمان کیسه‌ای، سیمان فله‌ای، کلینگر، چغندر، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوئیل، پلی اتیلن، خاک معدنی است.

کهریزی، افزود: استان کرمانشاه دارای 211 هزار راننده فعال حوزه حمل و نقل کالا، 22 هزار ناوگان وانت باری فعال و 15 هزار کامیون حمل و نقل کالای برون شهری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ضریب امنیت غذایی ایرانیان با خودکفایی در تولید لاین مرغ آمین
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • کاهش سهم سفر برای اقشار کم درآمد
  • رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در استان کرمانشاه
  • ۱۱ سد کشور به پرشدگی ۱۰۰ درصدی رسیدند
  • پرشدگی سد ها به ۶۱درصد رسید / رشد ۵ درصدی بارندگی ها