Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس داودنیا روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان کردستان برای حمایت از فیلمسازان استان و تولید آثارمبتنی برمفاهیم ارزشی سومین جشنواره فیلم کوتاه چراغ را در بخش های داستانی، مستند و فیلمنامه برگزار می کند.
وی به موضوعات جشنواره اشاره کرد و افزود: موانع توسعه اقتصادی کردستان، استکبار ستیزی و جهاد همه جانبه و کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش از جمله موضوعات این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان اضافه کرد: ماهیت شوم جریانات تکفیری، اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، سبک زندگی ایرانی اسلامی، موضوعات آزاد با رویکرد اجتماعی، حمایت از کالای ایرانی و آسیب ها و فرصت های شبکه های اجتماعی از دیگر موضوعات این جشنواره است.
داودنیا اعلام کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 30 بهمن بود و در بخش فیلمنامه 16 اثر و در بخش داستانی و مستند هم 37 اثر از هنرمندان استان به دبیرخانه ارسال شده است.
داودنیا اظهار داشت: هیئت داوران این دوره از جشنواره روز سه شنبه 21 اسفند ضمن بازبینی همه آثار ارسال شده در بخش های مختلف آثار برتر را انتخاب کردند.
وی با اشاره به اینکه اختتامیه سومین جشنواره فیلم کوتاه چراغ 25 اسفند امسال در سنندج برگزار می شود، اضافه کرد: فرآیند داوری آثار ارسال شده به این دوره از جشنواره به طور کشوری و توسط آقایان محسن یزدی، سعید نجاتی و یاسر فریادرس انجام می شود.
9936 / 3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استکبار اقتصاد مقاومتی جشنواره فیلم کوتاه سبک زندگی شبکه های اجتماعی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی

شصت و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم «کارتاخنا» در کشور کلمبیا برنامه بزرگداشت اصغر فرهادی را با نمایش دو اثر از این فیلمساز ایرانی برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، این رویداد سینمایی از تاریخ ۱۶ تا ۲۱ آوریل (۲۸ فروردین تا دوم اردیبهشت) در شهر کارتاخنای کلمبیا برگزار می‌شود و با نمایش دو فیلم «درباره الی» و «جدایی نادر از سیمین» از ساخته‌های اصغر فرهای در بخش بزرگداشت همراه خواهد بود.

شصت و سومین جشنواره فیلم کارتاخنا امسال میزبان ۱۷۰ نمایش فیلم شامل ۲۶ نمایش نخست جهانی خواهد بود و فرهادی به عنوان میهمان در این رویداد سینمایی حاضر می‌شود.

اصغر فرهادی اخیرا جایزه ویژه نقش برجسته در هنر سینما را از پنجاه و دومین جشنواره فیلم بلگراد در کشور صربستان دریافت کرده و مشغول آماده‌سازی برای ساخت دهمین فیلم بلند خود در آمریکاست.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تبرئۀ اصغر فرهادی در پروندۀ «قهرمان»؛ خلاقیت و نه سرقت هنری واکنش اصغر فرهادی به درگذشت رضا داوودنژاد (عکس)

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • خبرنگاران استان سمنان در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت شرکت کنند