Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوفا پرونده خوشحالی کریستیانو رونالدو پس از دیدار مقابل اتلتیکو مادرید را بررسی می کند. 

طرفداری- کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید، شادی مشابه به شادی دیگو سیمئونه سرمربی  اتلتیکو مادرید در دیدار رفت را به نمایش گذاشت که حالا ممکن است با محرومیت او همراه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اگرچه شادی دیگو سیمئونه فقط با جریمه نقدی همراه شد، اما گاتزتا دلو اسپورت نوشته، از آنجا که شادی رونالدو در برابر هواداران اتلتیکو مادرید بوده، احتمال محرومیت یک جلسه ای او وجود دارد. قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی، فردا انجام خواهد شد و یوونتوس حریف خود را در مرحله آینده خواهند شناخت.

البته این درحالی است که شادی تحریک آمیز ژوزه مورینیو در مقابل هواداران یوونتوس در تورین، جریمه ای برای وی به دنبال نداشت. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت تعلیقی کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، یکی از بانوان هوادار استقلال با ورود به چمن بازی(جیمی‌جامپ)، به سمت سیدحسین حسینی، کاپیتان آبی‌ها رفت و اتفاقات متعاقب آن، حاشیه‌هایی را ایجاد کرد و به درگیری جزئی حسینی با ماموران حاضر در ورزشگاه منجر شد که البته بدون تنش خاتمه پیدا کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی اتفاقات این مسابقه حسینی را علاوه بر یک جلسه تعلیقی، ۳۰۰ میلیون تومان جریمه کرد. کاپیتان استقلال در واکنش به این حکم، پس از پایان بازی با شمس آذر قزوین به طعنه گفت: «خیلی خوشحالم که کمیته انضباطی لطف کرد و حکم من را ۴ روزه داد. خیلی از اتفاقات دیگر را دیدم و یک ماه بیشتر طول کشیده بود. این ۳۰۰ میلیون را پرداخت می‌کنم!»

امروز این شایعه مطرح شد که احتمال دارد محرومیت تعلیقی حسینی بابت اظهارات اخیرش، اجرایی شود. با این حال، پیگیری‌ خبرنگار ورزشی ایرنا حاکی از آن است که محرومیت تعلیقی حسینی به قوت خود باقی خواهد ماند و اجرایی نخواهد شد و او به طور حتم در بازی با تراکتور سنگربان استقلال خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • محرومیت کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند
  • محرومیت تعلیقی کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند
  • سیمئونه: اتلتیکو را از این وضعیت خارج می‌کنیم
  • پلی به گذشته؛ گل کریستیانو رونالدو به بارسلونا در وقت های اضافه فینال کوپا دل ری 2011 / فیلم
  • کریستیانو رونالدو ریش گذاشت + عکس