Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:51:36 GMT

واکنش نعمتی به حواشی ایجاد شده در مورد حزب رفاه

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۰۵۲۶

واکنش نعمتی به حواشی ایجاد شده در مورد حزب رفاه

دبیرکل حزب رفاه ملت ایران نسبت به حواشی ایجاد شده در برگزاری کنگره این حزب واکنش نشان داد. ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ سیاسی مجلس و دولت ایران سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، بهروز نعمتی دبیرکل حزب رفاه ملت ایران صبح امروز(پنجشنبه، 23 اسفند) در حاشیه برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب در واکنش به حواشی ایجاد شده در برگزاری کنگره حزب متبوعش در جمع خبرنگاران، گفت: کنگره حزب رفاه ملت ایران با حضور نمایندگانی از وزارت کشور برگزار شد و هیچ شک و شبهه‌ای نمی‌توان به برگزاری این کنگره وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز نعمتی دبیرکل حزب رفاه ملت ایران شدگفتگو|جزئیات ارتباط حزب رفاه ملت ایران با لاریجانی و دولت روحانیواکنش عضو حزب رفاه ملت ایران درباره اختلافات در این حزب"لاریجانی" پدر معنوی حزب رفاه ملت ایران نیست

 

وی همچنین در واکنش به اعتراضات برخی اعضای حزب رفاه ملت ایران مبنی بر غیر قانونی بودن کنگره سراسری این حزب، اظهار داشت: چون رأی نیاورده‌اند، اعتراض می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه کنگره سراسری حزب رفاه ملت ایران در تاریخ 25 مرداد سال جاری برگزار شد، برخی از اعضای سابق این حزب که معتقد بودند این کنگره غیرقانونی است، نتیجه انتخابات شورای مرکزی را نپذیرفتند و نسبت به تخلفاتی که در برگزاری این کنگره صورت گرفته بود، به کمیسیون ماده 10 احزاب شکایت کردند.

انتهای پیام/

R1455/P/S1,15,1412/CT11 واژه های کاربردی مرتبط مجلس دهم بهروز نعمتی احزاب اصلاح طلب خانه احزاب ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس دهم بهروز نعمتی احزاب اصلاح طلب خانه احزاب ایران مجلس دهم بهروز نعمتی احزاب اصلاح طلب خانه احزاب ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند

سرپرست فرمانداری کاشان ضمن اهمیت برپایی محافل شهدایی گفت: همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند. - اخبار استانها -

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه امیدواریم مسئولیت و وظیفه محوله را به بهترین صورت انجام دهیم، اظهار داشت: در سال جاری ماموریت بزرگ و ارزشمندی داریم و آن ماموریت کنگره ملی شهدای کاشان است.

وی برگزاری انتخابات و سایر دلایل را از به تعویق افتادن کنگره ملی شهدای کاشان عنوان کرد و افزود: در فرمایشات رهبر معظم انقلاب تذکرات رهبر برای پاسداشت مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس را شاهد هستیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان ضمن اشاره به جنگ ترکیبی دشمن ابراز داشت: این جنگ باعث شده که بازخوانی مکتب شهدا بیش از پیش اهمیت پیدا کند و این موضوع برای جوانان اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند و وقوع حوادث در سال‌های گذشته گواه بر این مطلب است.

وی ضمن اشاره به فاصله گرفتن از فرهنگ شهدایی گفت: این موضوع برای دستگاه‌های تربیتی یک نوع هشدار محسوب می‌شود و از این رو وظیفه سنگینی از حیث فرهنگی بر دوش ما مسئولان است و از طرفی کاشان با سابقه فرهنگی و مذهبی با سایر شهرستان‌ها متفاوت است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه کنگره ملی شهدای کاشان باید در حد و اندازه یک کنگره استانی برگزار شود، تصریح کرد: برگزاری این کنگره‌ها و یادواره‌ها متفاوت‌تر از گذشته است و از این رو یادواره‌ها پیوست‌های متفاوتی دارد و از این رو همه باید در برگزاری یادواره‌ها دخالت کرده و ورود کنند.

وی تصریح کرد: آنچه از امامین انقلاب فرا گرفتیم مشارکت تمامی اقشار در امور مختلف کشور است و ما نیز برای برگزاری کنگره ملی شهدای کاشان در یک ساختار هدفمند همه دستگاه‌ها دخیل باشد و همه در بخش‌های مختلف دخیل باشند به نحوی که با برگزاری آن همه احساس کنند در برگزاری این کنگره سهیم هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان افزود: ما در این کنگره با مردم تمرین می‌کنیم کاری را با یکدیگر انجام دهیم و از این رو همه باید پیگیر امور کنگره ملی شهدای کاشان باشند تا این رویداد مهم و ارزشمند به بهترین صورت برگزار شود.

پیش‌بینی 300 عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان

وی ضمن اشاره به تاثیر بسزای محافل شهدایی و اقدامات فرهنگی ابراز داشت: کار برای شهدا را یک توفیق بدانیم و در کار میدانی تمام توان خود را به کار بگیریم و امیدواریم با توسل به شهدا و کار مسئولان مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • واکنش سید جواد هاشمی به حواشی اخیرش + فیلم
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • واکنش وزیرخارجه به تصمیم اروپا علیه ایران
  • دیدار رئیسی با رئیس مجلس ملی پاکستان
  • پاکستان علاقه‌مند و نیازمند به گسترش همکاری‌ها با ایران است