Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@06:15:03 GMT

اعزام عمومی راهیان نور از فردا در زنجان آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۱۴۵۷

اعزام عمومی راهیان نور از فردا در زنجان آغاز می‌شود

فرمانده سپاه استان زنجان از اعزام ۱۰ هزار نفری راهیان نور طی سال جاری و سال آینده خبر داد و گفت: راهیان نور دانشجویی به پایان رسید و از فردا راهیان نور عمومی آغاز می‌شود. ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سردار جهانبخش کرمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: راهیان نور یکی از اقدامات مهم فرهنگی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ادای احترام به مقام والای شهیدان گفت: باید نوجوانان و جوانان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم و دشمنان تمام توان خود را گذاشته‌اند تا جوانان را از این فرهنگ دور کنند.

اهواز| حضور 20 هزار روحانی همراه با کاروان‌های راهیان نور پیش‌بینی می‌شودخوزستان|"راهیان نور" فناوری استخراج گنجیه هشت سال دفاع مقدس است240 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی رشت به اردوی راهیان نور اعزام شدند

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با ابراز خرسندی از طرح خوب راهیان نور گفت: راهیان نور میراث حضرت زهرا(س) است که در آن زمان با بانوان جامعه به زیارت شهدای جنگ احد می‌رفتند.

وی در ادامه به میراث ارزشمند دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حضرت آقا می‌فرمایند سپاه یادگار حسینی را در شلمچه زنده کرد و هرکسی آن شب‌ها را فراموش کند باید از قطار انقلاب پیاده شود.

سردار کرمی در ادامه از اعزام 5 هزار نفری دانش‌آموزی در سال جاری خبر داد و گفت: حدود 4 هزار نفر نیز از اقشار مختلف و همین طور حدود یک هزار نفر از قشر بسیج دانشجویی به این سرزمین راهیان نور اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: از هر نفر هزینه بسیار ناچیزی دریافت می‌شود و امروزه اکثر مردم با وسایل شخصی خود به این مناطق سفر می‌کنند و البته کار بسیار ارزشمندی است.

این مسئول اصحاب رسانه را در خط مقدم جنگ نرم دشمنان توصیف کرد و گفت: امروزه رسانه‌ها وظایف سنگینی برای دفاع از کشور و انقلاب دارند و دشمنان فقط به دنبال ایجاد فرصتی برای ضربه‌زدن به پیکر نظام هستند.

سردار کرمی در ادامه از تلاش‌های استاندار فعلی بخاطر حمایت مالی و همه جانبه از سپاه بابت اجرای راهیان نور تقدیر کرد و افزود: متاسفانه استانداران سابق و اسبق خیلی از این طرح حمایت نمی‌کردند.

وی با بیان اینکه استاندار وقت آقای رئوفی نژاد برای ساخت اردوگاه در خرمشهر و نیز راهیان نور بسیار کمک کردند، گفت: این حمایت‌ها پس از وی صورت نگرفت تا اینکه آقای فتح‌الله حقیقی به عنوان استاندار جدید در پاییز امسال معرفی شد.

انتهای پیام/ ع

R41375/P1494/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران به تناسب نیاز کشور به‌روزرسانی شده است

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام علیمراد یوسفی بعد از ظهر یکشنبه در جمع مدیران رسانه‌های استان قزوین اظهار کرد: سپاه پاسداران در کنار نظام جمهوری اسلامی که خود یک شگفتی بود با تدبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه سپاه به تناسب نیاز کشور بروزرسانی شده است افزود: بروز رسانی‌های پر سرعت این نهاد مقدس باعث شد ظرف این ۴۵ سال بخشی از ابعاد شگفتی ساز این نهاد روشن و مشخص شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین ادامه داد: در اصل سپاه برای جنگ طراحی و تأسیس نشده بود اما با وقوع جنگ بروزرسانی شده و آرایش جنگی به خود گرفت و این بروزرسانی بعث شد دفاع مقدس با سربلندی خاتمه یافته و توفیقاتی به دست بیاوریم که دشمنان متوجه شوند راه پیروزی بر ملت ایران بسته است

وی تاکید کرد: بعد از دفاع مقدس با بروزسانی سازندگی روبرو شد و در کوتاه مدت آرایش و ساختار سازندگی به خود گرفت و توانست در سازندگی کشور نقش مهمی ایفا کند.

حجت الاسلام یوسفی اضافه کرد: سپاه پاسداران امروز در عملیات وعده صادق از دستاوردهای دهه هشتاد خود استفاده کرده و از دستاوردهای دهه نود استفاده نکرده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین بیان کرد: با موفقیتی که سپاه در عملیات وعده صادق بدست آورد دنیا و مخصوصاً دشمنان ما متوجه تغییر موازنه قدرت شده‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه امروز در منطقه دست برتر داریم و دشمن به خوبی به این نکته پی برده است، یادآور شد: عملیات وعده صادق ترکیب بی نظیری از حمله‌های سایبری، موشکی و پهبادی بود.

کد خبر 6084894

دیگر خبرها

  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • ساخت میعادگاه مرکزی راهیان‌نور شهیدکاوه در مهاباد
  • سپاه پاسداران به تناسب نیاز کشور به‌روزرسانی شده است
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • ساخت میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد
  • آغاز طرح راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان کرمانشاهی
  • زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره اعلام شد
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است