Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@14:51:56 GMT

توقیف دو کشتی صید ترال در خلیج فارس توسط سپاه

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۱۵۶۶

توقیف دو کشتی صید ترال در خلیج فارس توسط سپاه

سردار رمضان زیراهی اظهار داشت: پایگاه منطقه دوم نیرو دریایی سپاه جهت حمایت از صید و صیادی و حفاظت از گونه‌های ماهی‌ها، صبح امروز طی اقدامی دو کشتی صیدترال که به طور غیرمجاز اقدام به صید می‌کردند را توقیف کرد.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه با بیان جزئیات این خبر گفت: مامورین نیرو دریایی سپاه بوشهر شب گذشته حوالی ساعت ۲۳ تعداد دو فروند کشتی در حال صیدترال را در ۲۰ مایلی شمال جزیره خارگ توقیف و ۱۰ خدمه آن را بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در دو روز گذشته نیز دو لنج و یک کشتی نیز با ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های بین خارگ و گناوه طی اقدام اطلاعاتی پس از شناسایی دستگیر شدند.

زیراهی در پایان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران حفاظت از حقوق مردم را وظیفه خود می‌داند و با کسانی که باعث ضربه به صید و صیادی شوند برخورد خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سپاه پاسداران خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد

حسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فرودگاه شهدای جزیره خارگ یکی از مهمترین و راهبردی‌ترین فرودگاه‌های کشور به شمار می‌رود، طی ۲۴ ساعت گذشته رکورد پروازهای مسافری این فرودگاه شکسته شد.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته فرودگاه شهدای جزیره پذیرای ۲۰ پرواز ورودی و خروجی و ۴ پرواز هلی کوپتر بوده، اعلام کرد: این اولین بار است که فرودگاه خارگ به این رکورد پروازی دست یافته است و بیش از ۱۴۰۰ هزار مسافر با این تعداد پرواز در طی یک شبانه روز جابجا شده‌اند، همچنین در این مدت ۲۹ تن تخلیه بارگیری بار مسافر نیز صورت پذیرفته است.

مدیر عملیات عمومی خارگ افزود: از زحمات همکارانم در تمام بخش‌های هوانوردی و فرودگاهی در ارائه خدمات بهینه به مسافرین و هموطنان عزیز در مرکز ثقل صادرات نفت کشور تشکر و قدردانی می‌کنم.

کد خبر 6063423

دیگر خبرها

  • برای گردشگری سواحل جنوبی چه کرده‌ایم؟
  • ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز خلیج فارس در شب قدر
  • وزش باد با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت در خلیج فارس، ۹ فروردین
  • وزش باد شدید در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان
  • لزوم خودداری از هرگونه فعالیت دریایی در خلیج فارس
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • ارتفاع ۲.۵ متری موج خلیج فارس در سواحل استان بوشهر
  • وزش باد‌های شدید سبب مواج شدن خلیج فارس و دریای عمان، ۸ فروردین
  • هم فکری و مشارکت مردم خارگ در حوزه عملیات عمومی افزایش می‌یابد
  • نجات مسافر از گل و لای خلیج گرگان