Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از ساخت ورزشگاه جدید فولاد تشکر کرد. ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهواز، افشین قطبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که شمار را  در این مجموعه (فولاد آره‌نا) می‌بینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ته دلم به خاطر کسانی که پشتیبانی کرده و ورزشگاه جدید را احداث کردند، تشکر می‌کنم. احداث این ورزشگاه کادویی به مردم خوزستان و نقطه امیدی برای جوانان خوزستان است. سعی می‌کنم از کلمات مناسبی برای این استادیوم استفاده کنم، چون یاد دوران کودکی‌ام می‌افتم که دوست داشتیم در زمین چمن بازی کنیم. ما بیشتر روی زمین‌های خاکی بازی می‌کردیم یا روی آسفالت. وقتی استادیومی به این زیبایی می‌بینم، امیدی برای جوانان خواهد بود که یک روز بتوانند در این ورزشگاه بازی کنند. از همه کسانی که زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. با چشم خودم دیدم که از صبح زود همه کارگران مشغول کار هستند.

به گزارش تسنیم، به دلیل همزمانی پرواز تیم فوتبال سپاهان به اهواز با ساعت برگزاری نشست خبری، امیر قلعه‌نویی به این نشستحضور نیافت.

برگزاری دیدار فولاد - سپاهان در فولاد آرنا/ رونمایی از خانه جدید شاگردان قطبی

ادامه دارد ..

 

R39383/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فولاد خوزستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فولاد خوزستان فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم

شب گذشته و پس از پیروزی بزرگ پاری سن ژرمن در خانه بارسلونا و راهیابی این تیم به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری، بازیکنان تیم فرانسوی به سمت جایگاه تماشاگران خودی در ورزشگاه رفته و از آنان تشکر کردند.

دانلود (5.5MB)

دیگر خبرها

  • عبدالله ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم
  • مدیر مشهور فوتبال ایران در دهه 80 و سپاهان و فولاد