Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، این همایش صبح امروز با حضور محمد روحانی؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی استان خراسان رضوی، حبیب الله آسوده؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، سردار مجتبی غفور پور؛ فرمانده قرارگاه اجتماعی-امنیتی برونسی، محمد سعیدی کیا؛ رئیس بنیاد مستضعفان استان خراسا رضوی و جمعی از جهادگران برتر استان خراسان رضوی در اردوگاه فرهنگی-تربیتی ثامن الائمه(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان رضوی در این همایش به تشریح ویژه برنامه‌های محرومیت زدایی‌ این کمیته در ایام عید نوروز پرداخت و اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در قالب طرح 2020 که اجرای این طرح طی بازده زمانی 20 اسفندماه سال جاری تا 20 فروردین ماه سال 98 است؛ 4 ویژه برنامه شاخص دارد.

آسوده ادامه داد: صدقه دادن برای سلامتی زائران و مسافران از طریق قربانی گوسفند و توزیع گوشت بین محرومان و مستضعفان استان خراسان رضوی، یکی از برنامه‌های شاخص کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در قالب طرح 2020 است که از تاریخ 25 اسفندماه آغاز می‌شود.

وی دومین برنامه شاخص کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان رضوی را برپایی پایگاه‌های بین جاده‌ای خیریه در ایام عید نوروز بیان کرد و افزود: این پایگاه‌ها در مجاورت ایستگاه‌هایخدمات سفر با هدف بهره‌گیری از ظرفیت نیکوکاری مردم برپا می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در سال 98 برای اینکه ایام عید نوروز در کنار محرومان و مستضعفان باشند با یک دیگرعهد بسته اند، تصریح کرد: کارکنان این کمیته علاوه بر انجام وظیفه، برای تسهیل شرایط زندگی محرومان و مستضعفان در ایام عید نوروز در کنار آنها خواهند ماند.

آسوده اضافه کرد: چهارمین برنامه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان رضوی توزیع 20 هزار تا 40 هزار سبد کالا میان محرومان استان از 20 اسفند ماه سال جاری تا 20 فروردین ماه سال 98 است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جنگ امروز، جنگ معیشتی با هدف ایجاد نارضایتی در دهک‌های پایین جامعه است لذا با کمک سپاه بصیر، هوشمند و شما جهادگران مخلص مانع این حرکت دشمنان خواهیم شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان رضوی خطاب به گروه های جهادگر برتر استان گفت: بنده به نمایندگی از همکاران کمیته امداد از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی جهادگران تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم در طول زندگی موفق و سربلند باشید.

گفتنی است؛ محمد روحانی؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی استان خراسان رضوی در ابتدای این همایش با محوریت مجموعه اقدامات صورت گرفته در سال 97 توسط گروه های جهادی در سطح استان به ارائه گزارش کار پرداخت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جمعی از کارگران خراسان رضوی در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

در این دیدار قرار است ۶۴ نفر از کارگران واحد صنعتی و تولیدی خراسان رضوی به نمایندگی از جامعه کارگری خراسان رضوی  به دیدار رهبر معظم انقلاب بروند.

این دیدار چهارشنبه ۵ اردیبهشت و در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

در خراسان رضوی بیش از یک میلیون کارگر در ۹۴ هزار واحد تولیدی و صنعتی فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد