Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (CONMEBOL) پیشنهاد ایالات متحده برای میزبانی مسابقات ۲۰۲۰ کوپا آمریکا را رد کرد و میزبانی این بازی‌ها را به آرژانتین و کلمبیا واگذار کرد.

مقامات CONMEBOL که روز چهارشنبه در میامی آمریکا با هم دیدار کردند اعلام کردند پیشنهاد میزبانی مشترک کلمبیا و آرژانتین به عنوان راهی برای "عرضه فوتبال آمریکای جنوبی به طرفداران" پذیرفته شده است و جزئیات میزبانی توسط هر ۲ کشور مطرح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره جدید (۲۰۱۹) مسابقات که معمولا با حضور ۱۰ کشور آمریکای جنوبی و حداقل ۲ تیم مهمان برگزار می‌شود، در ماه ژوئن در برزیل برگزار خواهد شد.

CONMEBOL می‌خواهد یک سال دیگر کوپا آمریکا را به شکل کنونی برگزار کند و پس از آن هر چهار سال یکبار آن را پیگیری کند تا این مسابقات همانند مسابقات قهرمانی اروپا شود.

این مسابقات در سال‌های اخیر بی برنامه برگزار شده است و مسابقات سال ۲۰۲۰ چهارمین دوره این بازی‌ها طی ۶ سال اخیر است، سال ۲۰۱۵ در مکزیک، سال ۲۰۱۶ به مناسبت صد سالگی مسابقات در ایالات متحده و سال ۲۰۱۹ در برزیل.

ایالات متحده پیشنهاد کرده بود که سال ۲۰۲۰ میزبان این مسابقات باشد و در آن بازی‌ها نه تنها تیم‌های آمریکای جنوبی، بلکه تیم‌هایی از آمریکای شمالی و حوزه دریای کارائیب نیز شرکت کنند. با این حال، CONMEBOL این پیشنهاد را رد کرد و تصمیم گرفت یکپارچگی تاریخی این مسابقات را، که قدیمی‌ترین مسابقات در عرصه فوتبال بین المللی است، حفظ کند.

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی برای سال ۲۰۲۰ از مکزیک و ایالات متحده به عنوان تیم مهمان برای حضور در این بازی‌ها دعوت خواهد کرد.

این مسابقات در سال ۲۰۲۰ احتمالا ۱۶ شرکت کننده خواهد داشت که ۲ گروه چهار تیمی در هر یک از کشور‌های کلمبیا و آرژانتین بازی خواهند کرد. هر کشوری یک بازی نیمه نهایی را برگزار می‌کند و دیدار نهایی در آرژانتین برگزار می‌شود.

آرژانتین آخرین بار این مسابقات را در سال ۲۰۱۱ برگزار کرد، در حالی که کلمبیا سال ۲۰۰۱ میزبان کوپا آمریکا بود.

بیشتر بخوانید:

ترامپ برای خانواده اش محدودیت ورزشی گذاشت

کی‌روش: کلمبیا را قهرمان کوپا آمریکا می‌کنم/ هنوز وقت نکرده‌ام با بازیکنان به طور جدی صحبت کنم

اولین نظرسنجی کلمبیایی‌ها درباره عملکرد کی روش + لینک

انتهای پیام/

میزبانی مشترک کلمبیا و آرژانتین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان و زمان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کارگری مشخص شد

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در نشست ظفری‌پور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان با مسئولان ورزش گارگری این استان مقرر شد تا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر هفتمین دوره مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کارگران ایران ۲ تا ۴ خرداد ماه سال جاری در اهواز برگزار شود.

دیگر خبرها

  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا
  • حمید دباشی، استاد دانشگاه کلمبیا: اعراب، ایرانیان، مسلمانان، مردم آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین موجودیت واقعی برای فیلسوفان اروپایی ندارند/ نگاهی به فیلسوف برجسته‌ی اروپایی یورگن ‌هابرماس بیندازید که از کشتار فلسطینیان توسط اسرائیل حمایت کرد
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • میزبان و زمان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کارگری مشخص شد
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • کدام سالن‌ها میزبان ملی‌پوشان والیبال خواهند بود؟