Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@19:27:11 GMT

آشنایی با مراکز خرید استانبول در تور استانبول

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۲۱۴۸

رپورتاژ آگهی / به گزارش سفرباتو؛ استانبول مال یکی از بزرگترین مراکز خرید در ترکیه و خانه‌ی برترین برندهای دنیا و ترکیه‌ای است.

مرکز خرید کانیون استانبول - Kanyon Istanbul :

 به یکی از مراکز خرید برجسته و مشهور در استانبول می توان به مرکز خرید کانیون استانبول  Kanyon) Istanbul) اشاره کرد. در این مرکز خرید می توانید تجربه یک خرید خوب، هیجانی به یاد ماندنی و طعم یک غذای خوشمزه ترکی را یک جا با هم داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می توانید با قیمت های مناسبی از بهترین مارک ها خرید کنید، اگر می خواهید خرید معقولانه و ارزان تری داشته باشید، ختما به این مرکز خرید ارزان بروید. کانیون ۴ طبقه داشته و در لیست مراکز خرید محبوب استانبول ترکیه  قرار می گیرد.

در مرکز خرید کانیون استانبول چه چیزی در انتظار شماست ؟

از امکانات مرکز خرید کانیون می توان به ۹ پرده سینما

مرکز تناسب اندام

۱۶۰ فروشگاه مختلف از برند های معروف ترکی و خارجی

چطور به مرکز خرید کانیون برسیم ؟

برای رسیدن به این مرکز خرید در استانبول  و تور استانبول می توانید از مترو استفاده کنید، سوار نزدیک ترین ایستگاه مترو اطراف خود شوید به سمت ایستگاه Levent حرکت کنید و در این ایستگاه از مترو پیاده شوید تا کانیون را ببینید.

مرکز خرید پالادیوم استانبول - Palladium 

مرکز خرید پالادیوم را می توان از مراکز خرید جدید استانبول با ۱۹۰ فروشگاه مختلف دانست، در این مرکز خرید می توانید نیاز تمام افراد خانواده را یکجا تامین کنید.

فروشگاه پوشاک بچگانه و کفش بچگانه برند  LC Waikiki

انواع پوشاک زنانه از برند های : Benetton، Bershka، Koton، Mango و GAP

انواع پوشاک مردانه از برندهای : Lacoste، Tommy Hilfiger، U.S. Polo

کفش های مردانه و زنانه ترک از فروشگاه Massimo Dutti

فروشگاه عطر و لوازم آرایشی از برند های مشهور : MAC و Yves Rocher

فروشگاه انواع لباس ورزشی از برند های : Adidas و Nike

و ده ها فروشگاه ها در برند ها و مارک های مختلف دیگر....\

استانبول مال

به گزارش سفرباتو؛ استانبول مال یکی از بزرگترین مراکز خرید در ترکیه و خانه‌ی برترین برندهای دنیا و ترکیه‌ای است.

این مرکز خرید در تور ارزان استانبول  با ۳۵۰ فروشگاه، فودکورت، شهربازی سرپوشیده، مرکز آثار نمایشی و هنر خیابانی، پویایی مجزایی به نمایش می‌گذارد و به همین دلیل کاربردی‌ترین مرکز خرید با این مضمون است. آدلِر، یکی از گروه‌های سرمایه گذاری اماراتی، یک رستوران سه طبقه با مساحت ۱۰۰۰ متر مربع داخل استانبول مال و برای اولین بار در ترکیه افتتاح کرد. در این رستوران که در دبی و ابوظبی شعبه دارد، تمام غذاهای خاورمیانه سِرو می‌شود.

استانبول مال دارای ۵ دهلیز است که ۳ تا از آنها بزرگ و ۲ تای دیگر کوچک و هر کدام مضامین متفاوتی دارند. این مال با ۸۳ پله برقی و ۴۲ آسانسور، برای بازدیدکنندگانش موقعیت مسیریابی و خرید آسوده را فراهم می‌کند.

استانبول مال که به مضمون تفریحی‌اش شناخته شده، دارای اولین شهربازی سرپوشیده‌ی ترکیه، Moipark است. این شهربازی دارای بازی‌های عظیم و هتل وحشت است که اولین بار کارش را در ترکیه، اروپا و خاورمیانه بر روی زمینی به وسعت ۱۲ هزار متر مربع با هزینه‌ی ۳۶ میلیون دلار آمریکا، آغاز می‌کند.

بخش منحصر به فرد دیگر این مال، ۱۶ سینما با ۳۰۵۰ صندلی است که آن را تبدیل به بزرگترین مجموعه‌ی سینمایی ترکیه می‌کند. استانبول مال که در ۲۳ کیلومتری غرب منطقه‌ی ایکیتلی قرار دارد، دارای نمای خارجی تماشایی‌ و سکوی دید باز با نمای وسیع از خطوط زیبای معماری و برج‌های مرتفع‌اش است. خیابان ایستیکلار، تعبیر معاصر یکی از خیابان‌های تاریخی استانبول، یک خیابان سه بانده و مخصوص عابرپیاده با مغازه و کافه‌های متنوع است که در بخش شرقی مال قرار دارد. از نظر زیبایی شناسی و معماری، استانبول مال از لایه‌های فرهنگی، طراحی، تاریخی، نمادها و موادی الهام گرفته که در طول قرن‌ها تکامل یافته و این شهر را تبدیل به یک کلان شهر منحصر به فرد اوراسیا کرده است.

استانبول مال با مضمون و واحدهای متفاوتی که ارائه می‌دهد، توجهات را به عنوان کاربردی‌ترین مرکز خرید ترکیه به خود جلب می‌کند. در حالی‌که استانبول مال که افتخار دریافت بسیاری از جوایز بین‌المللی(حتی در حین ساخت) را دارد، جایزه‌ی "بهترین پروژه‌ی کاربرد مختلط" و "پروژه‌ی بهترین توسعه‌ی مرکز خرید" را در سال ۲۰۱۱ را دریافت کرده است.

فروم استانبول | Forum Istanbul

مرکز خرید فروم یکی از بزرگترین های استانبول است که به راحتی می تواند یک روز شما را به خود اختصاص دهد. وقتی به سراغ فروم استانبول می روید، فضایی برابر با ۴۹۵,۰۰۰ متر مربع در اختیار شماست که ۲۸۶ برند خارجی و ترکی را در خود گنجانده است. اگر از طرفداران درجه یک خرید هستید، دست کم زمانی در حدود ۵ تا ۶ ساعت را برای بازارگردی کنار بگذارید. چرا که برندهای مشهوری همچون مارکس اند اسپنسر، زارا، استرادیواریوس، منگو، آیکیا، سواروفسکی، دکتلون، نایک، آدیداس و ... در انتظار شما هستند.

البته باید بدانید در فروم استانبول در تور لحظه آخری استانبول تنها خرید سر شما را گرم نمی کند و زمان دارید تا از بزرگترین آکواریوم ترکیه هم بازدید کنید. این آکواریوم که با نام سی لایف استانبول شناخته می شود، تونلی ۸۳ متری دارد که دومین تونل طولانی آکواریومی اروپا محسوب می شود. پس از آن گزینه های جذاب دیگری چون ژوراسیک لند، پیست اسکی روی یخ، سینمای ۵ بعدی تیوکس، بولینگ آتلانتیس، شهربازی های لگولند، فان لب و اختاپوس برای تفریح شما و فرزندان‌تان مناسب اند.

ایستینیه پارک استانبول

ایستینه پارک یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید استانبول است که در شمال شهر قرار دارد. این مرکز خرید گرچه به نسبت سایر مراکز خرید معروف استانبول وسعت چندانی ندارد؛ اما دسترسی نسبتا مناسب و تنوع و کیفیت بالای برندها باعث می شود یکی از محبوب ترین ها باشد. در ایستینیه پارک می توانید اغلب برندهای بین المللی و مهم ترکی را بیابید که از آن جمله می توان به شنل، دیور، گوچی، دی اند جی، بربری، آدیداس، اچ اند ام، بنتون و زارا اشاره کرد.

در کنار فروشگاه های جذاب و بزرگ و کوچک، معماری این مرکز خرید در تور استانبول  نیز بسیار جذاب و چشمگیر است. با نزدیک شدن به ایستینه پارک، ساختمانی زیبا با سقفی شیشه ای خواهید دید که در اطراف با برندهای غول دنیا احاطه شده است. شاید در نگاه اول تصور می کنید که با ساختمانی ۲ طبقه رو به رو هستید اما وقتی وارد مرکز خرید شوید متوجه خواهید شد که ۲ طبقه دیگر هم در زیر همکف وجود دارد. از جمله سرگرمی های موجود در ایستینه می توان به ۱۲ سالن سینمای آیمکس اشاره کرد که میزبان بهترین فیلم های سینمایی دنیاست.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای خرید از فروشگاه بدون کارت بانکی | چگونه از کهربا استفاده کنیم؟

به‌گزارش همشهری آنلاین، طرح کهربا طرحی است که با اجرای آن نیاز مردم به استفاده از کارت‌های بانکی در خریدوفروش‌های روزانه از بین می‌رود و خرید کالا و خدمات در فروشگاه‌ها و مراکز خرید می‌تواند فقط با استفاده از موبایل انجام شود. بر همین اساس دیروز بانک مرکزی از آغاز اجرای این طرح از طریق ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات خبر داد و اعلام کرد تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط‌عمومی بانک مرکزی، دراین‌باره اعلام کرد: با طرح کهربای ‎بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آنها به‌جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های ‎پایانه فروشگاهی مجهزشده، مطابق با آخرین فناوری و استانداردهای روز، میسر شده است.

مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی پیش از این در مراسم رونمایی سرویس کهربا گفته بود: تمام بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت الکترونیک (psp‌) باید به این سمت حرکت کنند. این سرویس کاربرپسند است و تجربه کاربری بهتری را برای مشتریان ایجاد می‌کند. به این معنی که استفاده‌کننده از این محصول بسیار راحت است و سرویس کهربا به‌خوبی از این مزیت برخوردار است.

بیشتر بخوانید

ماجرای کارت سوخت و مالیات مهریه! بانک مرکزی از نوسانات شدید و مقطعی ارز جلوگیری می کند؛ هشدار درباره دلارهای تقلبی در بازار | توصیه جدی به خریداران دلار کهربا چیست؟

پروژه کهربا که مخفف کارت هوشمند همراه بانکی است یکی از روش‌های رایج پرداخت در دنیا است که روزبه‌روز فراگیرتر می‌شود. کهربا به‌سادگی می‌تواند به‌عنوان جایگزین کارت‌های بانکی استفاده شود.

تفاوت این روش با پرداخت با کارت‌های بانکی معمول این است که هزینه‌های کارت بانکی را ندارد و درعین‌حال بسیار امن است. درواقع بانک مرکزی به‌دلیل هزینه‌های بالای ورود کارت‌های هوشمند به کشور و شخصی‌سازی آنها برای مشتریان بانکی و نیز محدودیت‌های کشور در شرایط تحریمی، تصمیم گرفت کارت هوشمند فیزیکی دیگر صادر نشود.

از این روش پرداخت در دنیا با نام استاندارد ای‌ام‌وی (EMV) یاد می‌شود. بر همین اساس به‌زعم کارشناسان با استقرار این استاندارد انطباق هرچه‌بیشتر شبکه پرداخت ایران با سایر شبکه‌های بین‌المللی پرداخت در کشورهای دیگر تحقق می‌یابد.

در این روش ذخیره‌سازی اطلاعات کارت‌های بانکی مغناطیسی به روشی امن در تلفن همراه هر شخص انجام می‌شود. برخی از طرح‌های پیشرفته این طرح می‌تواند حتی بدون اینترنت عملیاتی شود. در حال حاضر حدود ۷۴درصد تراکنش‌ها از طریق پایانه‌های فروش با مبالغ کمتر از ۲۰۰هزار تومان است و می‌توان این تراکنش‌ها را از طریق سیستم کهربا به‌راحتی عملیاتی کرد.

امنیت بالای کهربا

نکته مهم دیگر این است که خرید کالا و خدمات با این روش و انجام تراکنش‌های خرید طبق اعلام مقامات بانک مرکزی امنیت بسیار بالایی دارد و هیچ نگرانی نسبت به موضوعات امنیتی در این روش پرداخت وجود ندارد. ضمن اینکه با اجرای طرح کهربا امکان کپی‌شدن کارت‌های بانکی که در گذشته کلاهبردای‌های زیادی از این طریق انجام شده بود، از بین خواهد رفت.

چگونه از کهربا استفاده کنیم؟

در طرح کهربا به‌طور خلاصه مشخصات کارت بانکی روی یک برنامک یا اپلیکیشن هوشمند تلفن همراه ثبت می‌شود و پس از آن مشتری می‌تواند بدون نیاز به کارت بانکی و صرفا با نزدیک‌کردن گوشی موبایل خود به‌صورت غیرتماسی به پایانه فروشگاهی، از طریق فناوری NFC تراکنش خرید خود را انجام دهد.

درواقع اگر گوشی کاربر دارای قابلیت NFC باشد و دستگاه کارتخوان نصب‌شده نیز چنین قابلیتی داشته باشد، کاربر می‌تواند با نزدیک‌کردن گوشی تلفن همراه خود به دستگاه کارتخوان و بدون نیاز به استفاده فیزیکی از کارت بانکی، وجه را پرداخت کند.

برای استفاده ازکهربا لازم است ابتدا برنامک یا اپلیکشین هوشمند حوزه پرداخت مرتبط با طرح کهربا را در موبایل خود دانلود کنید.

پس از این مرحله اطلاعات کارت بانکی خود را در اپلیکشن ثبت کنید. این کار فقط برای یک‌بار انجام خواهد شد.

پس از آن در زمان خرید از فروشگاه کافی است مبلغ کالا توسط خود شما یا فروشنده در دستگاه کارتخوان (مشابه آنچه تاکنون انجام می‌دادید) ثبت شود.

بعد از این مرحله رمز کارت خود را در دستگاه کارتخوان وارد کنید و پس از آن تلفن همراه هوشمند خود را به دستگاه کارتخوان نزدیک کنید.

با نزدیک‌شدن موبایل شما به دستگاه کارتخوان، چون اطلاعات شما قبلا در اپلیکیشن مرتبط با کهربا ثبت شده، بلافاصله تراکنش انجام و طبق روال معمول یک پرینت کاغذی صورتحساب صادر می‌شود.

تفاوت این روش با پرداخت از طریق کارت‌های بانکی فعلی فقط در این است که به‌جای کارت بانکی از موبایل استفاده می‌شود. درواقع در این روش موبایل شما به یک کارت بانکی تبدیل می‌شود.

نکته دیگر این است که هنوز برنامک مورد تایید بانک مرکزی اعلام نشده است؛ ولی آن‌طور که بانک مرکزی اعلام کرده، قرار است به‌زودی نام این برنامک برای استفاده مردم اعلام شود. همچنین طبق اعلام بانک مرکزی همه بانک‌ها باید به سمت استفاده از این طرح حرکت کنند.

کد خبر 845310 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها بانک بانک مرکزی دستگاه های کارتخوان - پوز بانک - سود بانکی

دیگر خبرها

  • آشنایی کامل با موتور گیرلس + نکات تکمیلی
  • آشنایی با جزیره پالم جمیرا، جزیره مصنوعی جدید دبی
  • طرز تهیه انواع کباب‌ در خیابان‌های استانبول ترکیه (فیلم)
  • راهنمای خرید از فروشگاه بدون کارت بانکی | چگونه از کهربا استفاده کنیم؟
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • پیش بینی خرید تضمینی ۸۰۰هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه