Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۲:۳۰ امروز «پنج‌شنبه» تمرینات خود را برای دیدار مقابل نساجی مازندران پیگیری کردند.

پیش از شروع تمرین وینفرد شفر برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و سپس آن‌ها زیر نظر فیلیپ آندریاس بدن‌های خود را گرم کردند.

ووریا غفوری به دلیل مصدومیت در تمرین امروز حضور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رضا آذری به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مینیسک مدتی از تمرینات دور خواهد بود.

امید نورافکن و مهدی قائدی در تمرین تیم ملی فوتبال امید حضور داشتند. این نفرات در دیدار با نساجی غایب هستند.

فرشید اسماعیلی که روز گذشته در کلینیک مصدومیت لگن خود را زیر نظر پزشکان این تیم برطرف کرده بود امروز در تمرین حضور داشت.

فرشید باقری به عنوان مرد سال فوتبال کرمان انتخاب شده و به همین دلیل امروز راهی کرمان شد تا در مراسمی که برای او ترتیب داده شده، شرکت کند.

در ابتدای تمرین بازیکنان کار خود را با تنیس فوتبال آغاز کردند و سپس در گروه‌های چند نفره فوتبال تحت فشار برگزار شد.

بخش پایانی تمرین امروز هم به فوتبال درون تیمی در نیمی از زمین اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید:

چک استقلالی‌ها پاس شد

مصدومیت ستاره استقلال رفع شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در سال‌های حضور در لیگ برتر چند مرحله پوست‌اندازی کرده و حالا به آرامی به سراغ استعدادهای پایه و بومی خودش می‌رود که در دیدار مقابل تراکتور این موضوع کاملا مشاهده شد.

بعد از حضور ساکت الهامی با وجود خطر سقوط و بازی‌های حساس، این سرمربی به جوان‌ها اعتماد کرده و آنها هم به خوبی پاسخ او را داده‌اند و حتی توانستند به ترکیب تیم برسند.

امیر سام‌دلیری حالا بخشی از ترکیب اصلی الهامی شده و حتی ممکن است مرصاد سیفی هم با رهایی از مصدومیت، در دیدارهای آینده شبیه به مسابقه مقابل تراکتور در ترکیب قرار بگیرد و فرصت خودنمایی به دست بیاورد.

اما اتفاق مهم برای نساجی‌چی‌ها در دیدار مقابل تراکتور که موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شدند، حضور جالب توجه برخی اسامی روی نیمکت بود؛ جایی که غیر از علیرضا رضاییِ مصدوم و اسماعیل بابایی، بقیه نفرات مثل مهرداد عبدی از مازندران و ۵ بازیکن از پایه‌های باشگاه نساجی بودند. حسین خطیر، مرصاد سیفی، امیرحسین مهجوری، حسن امدادی و احد جمشیدی بازیکنان جوان روی نیمکت شمالی‌ها بودند که فرصت بازی هم برای سه نفر از آنها در همین مسابقه فراهم شد.

دیگر خبرها

  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند