Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@02:07:14 GMT

هیچ بازنشسته ای از ساختمان فدراسیون نرفته جز یک نفر!

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۲۲۳۱

هیچ بازنشسته ای از ساختمان فدراسیون نرفته جز یک نفر!

بعد از استعفای محمدرضا ساکت معاون او یعنی ابراهیم شکوری که توسط ساکت به فدراسیون فوتبال معرفی شد سرپرست دبیر کلی را برعهده گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، دبیرکل مستعفی در سفر تیم ملی به امارات برای حضور در جام ملت های آسیا در کنار تیم ملی بود و اکنون هم در تصمیم گیری های فدراسیون فوتبال در مورد تیم های ملی نقش اساسی دارد چرا که مشاور فدراسیون فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بسیاری از جلسات مهم حضور دارد و این را اهالی فدراسیون می دانند.

به تازگی حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان شده است. مربی ای که در زمان دبیر کلی محمدرضا ساکت مشاور فنی تیم های ملی فوتبال بانوان شد و بعد از اینکه مجوز ادامه حضور او در کنار تیم های ملی فوتبال بانوان از سوی وزارت ورزش صادر نشد با پیشنهاد فدراسیون فوتبال قرار است هدایت تیم ملی پسران زیر 16 سال ایران را برعهده بگیرد.

از دیگر مدیران مستعفی فدراسیون فوتبال می توان به علی کفاشیان اشاره کرد. او همچنان به ساختمان سئول رفت آمد می کند چون یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال بشمار می رود و در آسیا هم صاحب کرسی است. البته او پیش تر گفته بود با اتمام دوره مدیریتش در کنفدراسیون فوتبال آسیا که فروردین 98 خواهد بود برای همیشه از فوتبال خواهد رفت! عباس ترابیان رییس کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی هم حکم مشاوره دریافت کرده است و او هم به ساختمان سئول رفت و آمد دارد. فریدون اصفهانیان هم همین طور است و در بازیهای این هفته لیگ برتر ناظر یکی از بازی های مهم خواهد بود.

به واقع این طور می شود گفت مدیران بازنشسته فدراسیون فوتبال که از سمت اجرایی خود استعفاء کرده اند اینروزها در فدراسیون فوتبال هم هستند و هم نیستند و به جرات می شود گفت هنوز برخی از آنها در تصمیم گیری ها همان نقش تعیین کننده گذشته را دارند به این خاطر که نفراتی جایگزین شده اند که پیش تر معاون بوده اند و در مسیری که در آن قرار گرفته اند کم تجربه هستند و حتما نیاز به مشاوره رییس گذشته خود دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بازنشسته های فوتبال ساکت معینی کفاشیان حکم مشاوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب‌آهن پس از دیدار مقابل پرسپولیس که روز نُهم اسفندماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، نسبت به شکایت از سرخ پوشان اقدام کرده بود که حالا واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده: «درباره شکایت باشگاه ذوب‌آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ 60 میلیون جریمه نقدی محکوم شد که رای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.»

کمیته انضباطی فدراسیون جزئیاتی از شکایت ذوب‌آهن نسبت به پرسپولیس منتشر نکرده، اما به نظر می‌رسد انتشار نوشته‌های عجیب روی کاغذ و مطرح کردن مسائلی مبنی بر جادو و جنبل  در رختکن فولادشهر، مورد شکایت بوده که سرخ پوشان نتوانستند آن را اثبات کنند و به همین دلیل جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • فراز کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟