Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@23:26:55 GMT

بیرانوند بازی با سپیدرود را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۲۲۴۷

به گزارش فارس، علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله پا دیدار روز شنبه پرسپولیس مقابل سپیدرود را از دست داد.

      .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند

دیدار پیش روی تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم در اراک به نوعی مصاف ذخیره‌های علیرضا بیرانوند به شمار می‌رود.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره ۱ تیم ملی و گلر اصلی تیم پرسپولیس به تازگی گچ دست آسیب دیده‌اش را باز کرده و حالا آرام آرام خود را به شرایط بازی می‌رساند.

امیررضا رفیعی دروازه‌بان دوم تیم پرسپولیس در طول بازی‌های اخیر وظیفه حراست از دروازه این تیم را بر عهده داشته که توانسته در سه دیدار پشت سر هم به علاوه یک دیدار مقابل ذوب آهن در اواسط فصل، چهار بار کلین‌شیت کرده و با همین شرایط خوب، ترتیبی بدهد تا پرسپولیس بتواند به نزدیکی صدر جدول برسد.

اما یکی دیگر از ذخیره‌های علیرضا بیرانوند در فصل گذشته روز جمعه هفته جاری درون دروازه تیم آلومینیوم اراک چشم در چشم ذخیره علیرضا بیرانوند در پرسپولیس این فصل قرار خواهد گرفت.

احمد گوهری - دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس - که از ابتدایی لیگ برتر جاری به تیم آلومینیوم اراک رفت تا اینجا در ۲۲ دیدار وظیفه حراست از دروازه تیم اراکی را بر عهده داشته و به کار خود در این تیم ادامه می‌دهد.

قطعاً رویارویی این دو دروازه‌بان که یکی فصل قبل و یکی در فصل جاری ذخیره‌های علیرضا بیرانوند بودند آن هم در جام حذفی که تک بازی است و حکم مرگ و زندگی را دارد در نوع خود می‌تواند بر جذابیت‌های دیدار حساس پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک بی‌افزاید.

ناگفته نماند؛ گوهری فصل گذشته در سه دیدار به مدت ۱۴۲ دقیقه درون دروازه پرسپولیس به میدان رفت و تنها در یک مسابقه مقابل صنعت نفت آبادان از ابتدا در ترکیب سرخپوشان حضور داشتکه پرسپولیس ۱-۲ برنده شد. او در فصل جاری نیز در ۲۲ بازی تیم آلومینیوم اراک درون دروازه این تیم بوده و ۱۹۸۰ دقیقه برای این تیم به میدان رفته است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • عکس| اولین تصویر بیرانوند بدون گچ دست!
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی
  • بیرانوند از این بازی برمی‌گردد اما...
  • یک لشکر گلر پشت سر رفیعی
  • آخرین خبر از حضور بیرانوند در بازی مقابل آلومینیم اراک