Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@23:00:08 GMT

کشتی گیر کرمانشاهی عازم مسابقات جام جهانی روسیه شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۲۴۴۵

کشتی گیر کرمانشاهی عازم مسابقات جام جهانی روسیه شد

منصور کیانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افضلی کشتی گیر با تجربه کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی و پس از درخشش در رقابت های بین المللی جام جهان پهلوان تختی به عضویت تیم ملی درآمد.
وی با بیان اینکه افضلی نماینده وزن 74 کیلوگرم تیم امید ایران در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد خواهد بود، افزود: تیم کشورمان با 13 کشتی گیر صبح امروز عازم روسیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کیانی با بیان اینکه مسابقات جام جهانی کشتی با حضور هشت کشور ایران، روسیه، کوبا، ژاپن، ترکیه، آمریکا، گرجستان و مغولستان برگزار می شود، گفت: تیم ایران در گروه دوم با تیم های آمریکا، مغولستان و گرجستان همگروه شده است.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه اضافه کرد: مسابقات هر گروه به صورت دوره ای و تیم به تیم برگزار و در پایان نیز دو تیم اول راهی دیدار فینال و تیم های دوم نیز به مسابقه رده بندی راه پیدا می کنند.
وی همچنین از علیرضا رضایی به عنوان سرمربی و سعید واگذاری و اکبر بهتری به عنوان مربیان تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت های جام جهانی یاد کرد.
کیانی در پایان گفت: مسابقات کشتی آزاد جام جهانی سال 2019 در روزهای 25 و 26 اسفندماه در کشور روسیه برگزار می شود.
7458/3033
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تیم ملی کشتی آزاد جام جهانی روسیه کشتی گرجستان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال 1403 در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:

1- ابراهیم فتحی از فارس
2-مجتبی خاکی از قزوین
3-رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی

در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی نوجوانان نتایج زیر به دست آمد:

1- محمد مهدی طهماسبی از البرز
2-ماهان صفری از ایلام
3-محمد مهدی مهدورزاده از تهران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!