Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:24:59 GMT

گزارش زنده؛ نفت مسجدسلیمان 0 - سایپا 0

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۲۷۱۸

گزارش زنده؛ نفت مسجدسلیمان 0 - سایپا 0

در ادامه رقابت های لیگ برتر هفته بیست و دوم دو تیم نفت مسجد سلیمان سایپا در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش "ورزش سه"، نفتی ها هفته گذشته علی رغم نمایشی قابل قبول در مقابل استقلال به نتیجه ای جز شکست تن ندادند در این بازی به دنبال اولین برد خود در این فصل از رقابت‌ها هستند.


از طرفی شاگردان علی دایی هفته گذشته کاری کردند کارستان وافشین قطبی را با دو بود از میان برداشتند تا با توجه به بازی های عقب افتاده  شأن میدوارتر بن کسب سهمیه لیگ را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حال حاضر نفتی ها طی 21 بازی 18 امتیاز و در درده چهاردهم جدول و نارنجی پوشان سایپا با 19 بازی و 23 امتیاز در  جایگا نهم  جدول قرار گرفته اند .


نفت مسجدسلیمان-سایپا تهران– ساعت ۱۷:۴۵  – ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان
رضا عادل-حسن ظهیری-یعقوب سخندان-روح اله شریفی-احمد محمدی-جلیل شعرانی-ناظر:یداله جهانبازی

 

ترکیب نفت مسجد سلیمان برابر سایپا:


مهرداد طهماسبی، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی، حکیم نصاری، اکبر آفاقی، صادق صادقی، ، علیرضا علیزاده، محمد شادکام، محمد پاپی و فرشید پاداش

 

سرمربی: علیرضا مرزبان


ترکیب سایپا برابر نفت مسجد سلیمان:


حامد فلاح زاده، ساموئل سارفو، علی دشتی، رضا اسدی، محمد سلطانی مهر، امید خالدی، معین عباسیان، امید دره، آرمان رمضانی، سید پیمان میری و امیرحسین حسین زاده

 

سرمربی: علی دایی

 

سایپا نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»

 عادل تبریزی دومین فیلم سینمایی خود را پس از «گیجگاه» براساس فیلمنامه‌ای از نیما نافع و الهه سعادتی کارگردانی کرده است.

فضای «مفت بر»  کمدی و فانتزی است و پیش‌بینی می‌شود که به دلیل فضای متفاوت و مفرح از فیلمهای پرمخاطب باشد. حامد بهداد در دومین همکاری خود با عادل تبریزی پس از «گیجگاه»  نقش متفاوتی را ایفا کرده است.  

سحر دولتشاهی بعد از ایفای نقش در فیلم «مستانه» به کارگردانی محمدحسین فرحبخش برای دومین بار با او همکاری کرده است.  

حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهرنگ علوی، فروغ قجابگلی، سیاوش چراغی‌پور، قدرت‌الله ایزدی، منوچهر آذری، گیتی معینی، بهزاد داوری، انوش معظمی، مریم شریف زاده، محمد نیکبخت، سیدمحمد موسوی و رضا بابک و شقایق فراهانی از بازیگران این فیلم هستند.

فهرست دیگر عوامل فیلم هم به شرح زیر است: مدیر فیلمبرداری:روزبه رایگا، تدوین: مستانه مهاجر، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، صدابردار صحنه: سهیل متولی، موسیقی: محمد احمدی، طراح لباس: مهناز غنی، طراح صحنه: وحید زارعمند، طراح گریم: امید گل‌زاده، جلوه‌های بصری: علی تصدیقی، مدیر برنامه‌ریزی: زهرا تحقیقی، دستیار اول کارگردان: مهدی حاجی‌زاده، عکاس: عباس بغدادی، مدیر تولید: محمدرضا عزت خانی، مدیریت تبلیغات و اطلاع‌رسانی: گروه مدیا ژورنال، کارگردان: عادل تبریزی، تهیه‌کننده: حسین فرحبخش، محصول پارسا فیلم.

دیگر خبرها

  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!