Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید خال ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در بهشت زهرا اظهار داشت: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و با توجه به اینکه در پایان سال مردم عزیز به دیدار اهل قبور می آیند باید بگوییم که تمهیدات لازم برای این برگزاری این مراسم اندیشیده است.

خال در ادامه بیان داشت: علی رقم حضور پر شور مردم عزیز در گلزار شهدای انقلاب اسلامی بهشت زهرا ترافیک بسیار روان است و مردم هماهنگی خوبی داشتند و خط ۱ مترو نیز امروز به صورت رایگان مردم را تا حرم امام خمینی (ره) جابه جا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) بیان داشت: تمهیداتی از قبیل ایستگاه‌های از من بپرسید با توزیع نقشه و مسیرهای راهیاب زائر تهیه و طراحی شدهو در اختیار زائرین و مردم عزیز قرار گرفته است که به بهترین نحو از آن بهره مند شوند.

وی گفت: ایستگاه‌های گل و گلاب نیز در ابتدای ورودی بهشت زهرا (س) قرار داده شده تا در این زمینه نیز مشکلی وجود نداشته باشد و همه نهادها دست به دست هم داده‌اند تا مشکل خاصی برای پنج شنبه و جمعه پایانی سال وجود نداشته باشد.

خال با بیان اینکه امشب نیز درب‌های بهشت زهرا باز خواهد بود گفت: گشوده بودن درب‌های بهشت زهرا (س) تا فردا جمعه شب نیز ادامه خواهند داشت و امروز از ۴ صبح نیروهای پلیس راهور در این مکان حاضر هستند و توصیه‌هایی که به شهروندان شده همه به خوبی اجرایی شده و حتی الامکان از بروز مشکلات جلوگیری خواهد شد.

کد خبر 4568216

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید خال بهشت زهرا س شهرری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا غلامی با اشاره به اجرای طرح نور نیروی انتظامی گفت: مردم متدین شهرستان خرم‌آباد فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز جمعه در تجمعی در محوطه مصلی الغدیر این شهرستان حمایت خود را از اجرای طرح نور فراجا اعلام خواهند کرد.

طرح نور پلیس در راستای منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و مطالبه مردم برای حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب هم اکنون در حال اجرا است.

حجت الاسلام غلامی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم شهرستان خرم‌آباد با هدف دفاع از ارزش‌های دینی و همچنین حمایت از فرزندان خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کنند و خواستار تداوم اجرای این طرح ضروری و قوانین واجب الهی باشند.

دیگر خبرها

  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند