Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رضا رحمانی در دیدار با آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید، گفت: نوسانات ارز، تامین مواد اولیه، حمل و نقل با کشتی و جلوگیری از انتقال پول بین بانکی از جمله اقدام های دشمن برای ضربه زدن به واحدهای صنعتی کشور بود که با وجود همه مشکلات تولید در کشور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه وزرات صمت بخش عمده تولید کشور در حوزه صنعت و معدن را به خود اختصاص داده است گفت: شاهد رشد خوبی در حوزه صنعت و معدن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی با تاکید بر اینکه که کار در وزارت صمت، در شرایط کنونی کاری جهادی است گفت: 85 هزار واحد تولیدی، 10 هزار واحد معدنی و 3 میلیون واحد صنفی در کشور مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به این که 63 درصد اشتغال مولد در حوزه صنعت، معدن و تجارت است گفت: وزارت صمت در تولید ملی، جایگاه موثری دارد.

رحمانی ادامه داد: با وجود همه مشکلات، تولید کالاها و صنایعی مانند فولاد، مس و پوشاک رشد بیشتری نسبت به سال گذشته داشته است و در برخی حوزه ها مانند خودروسازی در 6 ماه نخست امسال با کاهش تولید مواجه بودیم که این روند در 6 ماهه دوم بهبود یافته است.

وی اضافه کرد: صادرات برخی از ظرفیت های مغفول مانده کشور مانند لوازم خانگی، پوشاک، صنایع دستی و صنایع پایین دست پتروشیمی از جمله اولویت های وزارت صمت در سال 98 است

وزیر صمت امروز در سفر به شهر مقدس قم علاوه بر دیدار و گفت و گو با شماری از مراجع تقلید و علما، در جلسه شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت که در استانداری قم برگزار می شد شرکت می کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پتروشیمی حمل و نقل صنعت معدن و تجارت فولاد مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور

دانشگاه آزاد به دلیل برگزاری آزمون سراسری برخی واحدهای این دانشگاه را در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه تعطیل اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

این در حالی است که بعضی از دانشگاه‌ها در زمان برگزاری این آزمون برای حضور اساتید و دانشجویان منع تردد یا تعطیلی را پیش‌بینی کرده‌اند.

با این اوصاف دانشگاه آزاد اسلامی هم اعلام کرده است که تمام دانشکده‌های واحد علوم تحقیقات فقط روز پنج‌شنبه تعطیل هستند و دانشکده‌های سوهانک و پونک واحد تهران مرکز، تمام دانشکده‌های واحد تهران شمال و تمام دانشکده‌های واحد دانشگاه آزاد کرج روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه تعطیل هستند.

همچنین لازم به ذکر است کلاس واحدهای تهران جنوب، تهران شرق و تهران غرب طبق روال قبلی برقرار و اخبار تعطیلی موثق نیست.

کد خبر 747172

دیگر خبرها

  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • سهم ۱۷ درصدی تهران از صادرات کشور/ ۲۰۰ واحد راکد احیا شد
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • راه‌اندازی واحد کاریابی در خانه کارگر آذربایجان غربی