Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@08:53:27 GMT

امنیت کنونی جامعه مرهون خون شهداست

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۳۳۳۵

امنیت کنونی جامعه مرهون خون شهداست

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار جوانرود با گرامیداشت روز شهید، امنیت و آرامش کنونی جامعه را مرهون خون شهدا دانست و گفت: ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حفظ ارزش هاست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رستگار یوسفی روز پنجشنبه در جلسه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جوانرود افزود: امسال بیش از 850 مورد سرکشی و برگزاری یادواره های شهدا در این شهرستان انجام گرفته اما کافی نیست و باید بیشتر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی نقش فرهنگ ایثار و شهادت را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان موثر عنوان کرد و اظهارداشت: با توجه به اینکه دشمن با انواع ابزارهای مختلف فرهنگی بنیان خانواده ها را هدف قرار داده، احیای فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است.
یوسفی یادآورشد: تکریم ارباب رجوع و احساس مسئولیت و حفظ ارزش ها از اهداف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که بایستی به درستی نهادینه شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران جوانرود نیز هدف از تشکیل این جلسه را توسعه، ترویج ، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد شهیدان و حفظ و تقویت جایگاه الگوهای مبتنی بر عرصه جهاد و شهادت عنوان کرد.
سید ایوب زارعی افزود: مصوبات این شورا همانند شورای فرهنگ عمومی قابل اجراست.
وی به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم.
شهرستان جوانرود 342 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي فرهنگ ايثار و شهادت شهرستان جوانرود ما و شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در آستانه ۲۹ فروردین روز ارتش، فرمانده انتظامی لرستان با جانبازان بالای ۳۵ درصد انتظامی استان دیدار کرد.
 سردار یحیی الهی در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهداء و ایثارگران نظام مقدس جمهوری اسلامی، بخصوص شهید عزیز اخیر نیروی انتظامی شهید مجتبی نعمت پورگفت: دیدار با جانبازان ادای دین به ارزش‌ها و شعائر والای انقلاب است و باید فداکاری‌ها و ایثارگری‌های آنان در جهت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه تبیین و تشریح شود.
سردار یحیی الهی جانبازان و ایثارگران را میراث داران انقلاب اسلامی و شهداء دانست و افزود: از منظر قرآن، ائمه معصومین (ع) و امامین انقلاب اسلامی، شما جانبازان حق زیادی به گردن ما دارید و انشالله که شرمنده شما نشویم و بتوانیم جزء ناچیزی از این دین را اداء کنیم.
سردارالهی خاطرنشان کرد: جانبازان مظهر گذشت و نمونه‌های برجسته از ایثار و فداکاری هستند که سلامت جسم خود را در راه انقلاب صرف کردند و امروز رنج ها، درد‌ها و ناراحتی‌های خود را با صبر و بردباری تحمل می‌کنند.
فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: جانبازان سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت و آرامش جامعه هستند و ما همیشه قدر دان شما هستیم و خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه
  • جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه
  • تحول آوینی منجر به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت شد
  • ستاد صبر در کردستان به دنبال ترویج فرهنگ صلح و سازش است