Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@21:25:38 GMT

وادرات600 هزار تن خوراک دام

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۳۴۲۵

ایران ۶۰۰ هزار تن خوراک دام از کشورهای اروپایی خریداری کرد و تجار می‌گویند، به رغم تحریم‌ها این اعتماد شکل گرفته که ایران می‌تواند پول آنها را پرداخت کند. ناطقان: به نقل از زاویا؛ دولت ایران حدود ۲۰۰ هزار تن ذرت،۲۰۰ هزار تن جو و ۲۰۰ هزار تن کنجاله سویا به صورت مناقصه بین‌المللی از تجار اروپایی خریداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این گزارش، تناژ دقیق محصولات خریداری شده مشخص نیست، اما گفته می‌شود که سه نهاده دامی هرکدام به میزان ۲۰۰ هزار تن در مناقصات بین‌المللی بسته شده است.

یک تاجر اروپایی اعلام کرد؛ من فکر می‌کنم این خریدها نشان می‌دهد که این اعتماد در تجار به وجود آمده که ایرانیان قادر به پرداخت و انتقال پول خریداری شده به رغم تحریم‌ها را خواهند داشت.

به گزارش فارس، ایران در تأمین نهاده‌های دامی وابسته به واردات است و حدود ۷۵ درصد خوراک دام و طیور را از کشورهای دیگر وارد می‌کند.
منبع: فارس برچسب ها: واردات ، خوراک دام ، ایران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: واردات خوراک دام ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی فریمان در حاشیه بازدید از واحد‌های تولید خوراک دام شهرستان گفت:در شهرستان فریمان ۴ واحد تولیدی خوراک دام و یک واحد تولید مکمل خوراک دام فعال وجود دارد که ۳ واحد تولیدی تولیدات شان از نهاده‌های دامی و یک واحد تولیدی تولیداتش از ضایعات کارخانه جات صنایع غذایی است.

دکتر سیدحبیب حسینی با اشاره به این که میزان تولید واحد‌های فعال در شهرستان بیش از نیاز دامداران منطقه است و مازاد آن به سایر شهرستان‌ها ارسال می‌شودافزود: دامپزشکی در کنار واحد‌های تولیدی و در راستای کمک به تولید و رفع موانع تولید همراه با رعایت موازین بهداشتی در محصول نهایی از هیچ اقدام و کمکی فروگذاری نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • یک سفر خبری خوشمزه!
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست
  • سفر به ایران قدیم؛ لشکر شاه با کوچکترین خط می‌توانست از هم بپاشد
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست