Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@17:27:14 GMT

یورو افزایش و دلار ثابت ماند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۳۴۷۳

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که طی آن نرخ ۲۱ ارز از جمله یورو نسبت به روز چهارشنبه افزایش و قیمت ۱۵ واحد پولی کاهش یافت، نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت بود.

به گزارش ایبِنا، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «پنج شنبه ۲۳ اسفند ماه ۹۷» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروز هر پوند انگلیس با ۶۴۰ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۵۵ هزار و ۶۱۸ ریال و هر یورو نیز با ۱۴۰ ریال رشد ۴۷ هزار و ۵۳۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۸۱۰ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۱۳ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۹۷ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۷۲ ریال، روپیه هند ۶۰۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۱۷۳ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۰ هزار و ۳۳ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۷ هزار و ۶۳۸ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۵۱ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۵۴۸ ریال قیمت خورد.  

از سویی دیگر، نرخ دلار نیوزلند ۲۸ هزار و ۷۱۴ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۰۸ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۶۸۶ ریال، روبل روسیه ۶۴۳ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۸ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۶۵۵ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۹۹۸ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۵۰ هزار و ۳۲ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۴۸ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۵۴۳ ریال تعیین شد.

افزون بر این نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۱۸ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۲۸۵ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۵۹ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۲ هزار و ۳۶۷ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۷۱  ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۲۰ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۱۳۹ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۶۴۳ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۴۲ ریال، افغانی افغانستان ۵۵۹ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۷۰۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۷۹ هزار و ۷۴۸ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یورو دلار بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سرپیچی سکه از طلا

فرارو- قیمت طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت با افت ۹ هزار تومانی نسبت به معاملات عصر چهارشنبه، به ازای هر گرم سه میلیون و ۵۲۵ هزار تومان به ثبت رسید. سکه امامی در مسیر دیگری قدم گذاشت و با احتساب رشد تقریبا نیم میلیونی، به طور متوسط ۴۲ میلیون و ۵۵۴ هزار تومان به فروش رسید. دلار و یورو خدماتی هم در مرکز مبادله ارز و طلا به ترتیب در محدوده ۴۴ و ۴۷ هزار تومان عرضه می‌شوند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله

دلار خدماتی امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت از سوی مرکز مبادله ارز و طلا معادل ۴۴ هزار و ۴۰ تومان اعلام شد.

قیمت دلار خدماتی درمقایسه با معاملات روز چهارشنبه در مرکز مبادله ارز و طلا، تغییری ندارد، اما یورو خدماتی امروز ۳۰ تومان کمتر از دیروز عرضه می‌شود.

قیمت یورو خدماتی که مبنای محاسبه ارز دولتی است، امروز با احتساب کاهش ۳۰  تومانی درقیاس با چهارشنبه، ۴۷ هزار و ۶۰ تومان خواهد بود.

یورو خدماتی مبنای محاسبه ارز دولتی است و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با نرخی زیر بازار آزاد سراغ خرید یورو خدماتی بروند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ارز و طلا
انواع ارز خدماتی پنجم اردیبهشت ششم اردیبهشت
دلار خدماتی 44 هزار و 40 تومان

44 هزار و 40 تومان

یورو خدماتی

47 هزار و 90 تومان

47 هزار و 60 تومان
قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت با کاهش ۹ هزار تومانی نسبت به خریدوفروش‌های عصر چهارشنبه، سه میلیون و ۵۲۵ هزار تومان به ثبت رسید.

سکه امامی بدون توجه به روند نرخ طلا، ۵۱۳ هزار تومان گران شد و از مرز ۴۲ میلیون و ۵۰۰ عبور کرد. نیم سکه نیز که دیروز کارش را باایستادن در کانال ۲۴ میلیون به پایان رسانده، بود، صبح امروز به طور متوسط ۲۵ میلیون و ۶۰ هزار تومان قیمت خورد.  

 

قیمت انواع طلا و سکه

طلا و سکه

پنجم اردیبهشت ششم اردیبهشت

هر گرم طلا ۱۸ عیار

سه میلیون و 534 هزار تومان

سه میلیون و 525 هزار تومان

سکه امامی

42 میلیون و 41 هزار تومان

42 میلیون و 554 هزار تومان

نیم سکه

24 میلیون و 960 هزار تومان

25 میلیون و 60 هزار تومان

ربع سکه

15 میلیون و 40 هزار تومان

15 میلیون و 140 هزار تومان

سکه گرمی

شش میلیون و 820 هزار تومان

شش میلیون و 820 هزار تومان

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سرپیچی سکه از طلا
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهشی شد
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • قیمت دلار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات