Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنعانی مقدم از فشار و لابی جناح های سیاسی به خانه احزاب برای ورود افراد مورد نظر خود خبر داد.

«حسین کنعانی مقدم» در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری شبستان در مورد انتخاب ریس جدید خانه احزاب گفت: انتخاب ریس خانه احزاب بعداز استقرار شورای مرکزی خانه احزاب مشخص می شود.


دبیر کل حزب سبز افزود: ریاست خانه احزاب به صورت دوره ای است که در دور اول غفوری فرد از جریان اصولگرا، دوره دوم حشمتیان از جریان مستقلین و اعتدال گریان، دوره سوم کمالی از جریان اصلاح طلبان ریاست خانه احزاب را برعهده داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در این دوره نیز  جریان اصولگرا یان ریاست خانه احزاب را برعهده می گیرند و فراکسیون اصولگرایان می تواند یک نفر را بعنوان ریاست خانه احزاب معرفی کند و یا ۲ یا ۳ نفر را به عنوان نامزد ریاست خانه احزاب معرفی کند و بر اساس اکثریت ارا ریاست خانه احزاب را معرفی کند.

 

بازرس سابق خانه احزاب در مورد روند انتخابات مجمع عمومی خانه احزاب اظهار کرد: در این دوره شاهد فشارها و لابی جناح های سیاسی برای اینکه بتوانند نفرات خود را وارد خانه احزاب کنند بودیم.

 

وی تصریح کرد: در این دوره در فراکسیون اصولگرایان ، اصولگرا یان محافظه کار بر اصولگرایان انقلابی پیروز شدند./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل شبستان کانون های مساجد اصفهان خراسان جنوبي بیرجند ریاست خانه احزاب کنعانی مقدم خانه احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات کاراته قهرمانی ایران (انتخابی تیم ملی) که از روز یکشنبه در همدان آغاز شده است، روز پنج شنبه با معرفی نفرات برتر در رده سنی جوانان پسران پیگیری شد. 

این مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان با حضور بیش از ۴۲۸۰ ورزشکار از (یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳) آغاز و تا امروز جمعه ۳۱ فروردین ادامه دارد. همچنین مسابقات بانوان نیز از شنبه یک اردیبهشت آغاز و تا ۶ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.   مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور رده سنی جوانان پسران به شرح زیر است:   وزن ۵۵- کیلوگرم جوانان ۱. امیر رضا کاکی از استان لرستان ۲. امیر محمد سبزواری از استان کرمانشاه ۳. محمد طا‌ها زارعی از استان همدان ۳. آرشام ابراهیمی از استان کرمان   وزن ۶۱- کیلوگرم آقایان ۱. ابوالفضل همدم جو از استان کرمان ۲. سبحان فراهانی از استان مرکزی ۳. امیر محمد کلاهدوز از استان یزد ۳. حسین فلاحی از استان فارس   وزن ۶۸- کیلوگرم جوانان: ۱. محمد مهدی عبدالرحیمی از استان تهران ۲. محمد امین اسلامی از استان مازندران ۳. محمد رجبی از استان البرز ۳. آرش رازانی از استان لرستان   وزن ۷۶- کیلوگرم جوانان: ۱. وهاب شاه میر از استان البرز ۲. مهدی حسین زاده از استان مازندران ۳. محمد قاسمی از استان فارس ۳. محمد حسین فراهانی از استان مرکزی   وزن ۷۶+ کیلوگرم جوانان: ۱. امین امینی از استان تهران ۲. یوسف نیک روش از استان خراسان رضوی ۳. علیرضا عربی از استان تهران ۳. محمد متین سانی خانی از استان قروین   لازم به یاداوری است که نفرات منتخب کادر فنی در هر وزن طی روز‌های آینده اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی نفرات برتر
  • معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات اسکیت سرعت در بخش پسران
  • معرفی نامزدهای اولین دوره جایزه داستان کوتاه گارنت
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • معرفی قهرمانان کاراته بزرگسالان کشور در همدان
  • اثر کوتاه مدت ریسک‌های سیاسی بر بازار سرمایه