Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پر تلاش قرمزها بابت شکست دادن مدافع عنوان قهرمانی بوندس لیگا خوشحال است.

طرفداری- به گفته جورجینیو وینالدوم، لیورپول با پیروزی مقابل بایرن مونیخ، گام بزرگی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپای فصل ۱۹-۲۰۱۸ برداشت.

به گزارش سایت گل، پیروزی ۳-۱ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل باواریایی‌ها، لیورپول را در مرحله یک چهارم نهایی در کنار تاتنهام، منچستریونایتد و منچسترسیتی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به باور هافبک تیم ملی هلند، این عملکرد درخشان نشان از سطح بالای باشگاه‌های انگلیسی دارد.

شب واقعا بزرگی نه فقط برای لیورپول، بلکه برای انگلیس است چون همه تیم‌ها راهی دور بعد شدند. صعود ما هم خیلی خوب بود به خاطر این که توانستیم در خانه بایرن مونیخ به برتری برسیم؛ کاری که کاملا دشوار است. فکر می‌کنم واقعا گام بزرگی برداشتیم چون پس از تساوی بدون گل در دیدار رفت، خیلی‌ها می‌گفتند نتیجه خوبی نگرفته‌ایم اما خودمان حس خوبی در این باره داشتیم چون گلی دریافت نکرده بودیم. 

وی همچنین افزود: 

می‌دانیم بر اساس سبک بازی خود همیشه می‌توانیم فرصت سازی کنیم و بنابراین اطمینان بالایی داشتیم که در اینجا هم فرصت خواهیم ساخت و گلزنی خواهیم کرد. این خودش گویای حقیقتی در مورد تیم ما است. خیلی از تیم‌ها برای نتیجه گیری در اینجا به مشکل می‌خوردند ولی ما موفق شدیم. اعتماد به نفس بالایی داریم ولی برای رو به راه کردن اوضاع، سختکوشی زیادی هم به خرج می‌دهیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد

رم در المپیکو طوفانی شروع کرد و در همان ۲۰ دقیقه نخست با گل‌های مانچینی و دیبالا در آستانه صعود قرار گرفت، اما ۱۰ دقیقه بعد یکی از بازیکنان ده‌روسی اخراج شد تا رم مجبور شود ۶۰ دقیقه مقابل روسونری مقاومت کند. مقاومتی که فقط یک بار در اواخر نیمه دوم شکسته شد و گابیا فقط توانست اختلاف را کم کند و رم در مجموع با نتیجه ۳ بر یک راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

در دیگر بازی لیورپول در برگامو میهمان آتالانتایی بود که در دور رفت با ۳ گل در آنفیلد آن‌ها را شکست داده بود. شاگردان کلوپ طوفانی شروع کردند، اما پس از گل دقیقه ۷ صلاح تب آن‌ها فروکش کرد و شاگردان گاسپرینی با کنترل کامل بازی توانستند با وجود شکست یک بر صفر به دور بعدی صعود کنند.

اما شاگردان ژابی آلونسو در لندن تاریخ‌سازی کردند و در حالی که تا دقیقه ۸۷ از وستهم با یک گل عقب بودند توسط فریمپونگ گل تساوی را به ثمر رساندند تا کماکان شکست ناپذیر بمانند و لورکوزن در مجموع با پیروزی ۳ بر یک صعود کرد و حریف رم در مرحله نیمه‌نهایی شد.

لورکوزن توانست رکورد ۴۳ بازی شکست ناپذیری یوونتوس را بشکند و با ۴۴ بازی شکست ناپذیری به نبازترین تیم قرن ۲۱ تبدیل شد.

در آخرین بازی هم مارسی در خانه با یک گل بنفیکا را شکست داد تا دو تیم در مجموع به تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کنند و در ضربات پنالتی نماینده فرانسه به پیروزی رسید و رقیب آتالانتا در دور بعدی شد.

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • کامنت جالب تونی کروس زیر پست کیمیش: قبل از نیمه‌نهایی برو آرایشگاه / عکس
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • بایرن مونیخ و قطع شدن یک روند منفی عجیب پس از پیروزی مقابل آرسنال / نکته آماری
  • توخل: این برد ارزش بالایی برای من دارد؛ در نیمه‌نهایی مقابل بزرگترین تیم دنیا بازی خواهیم کرد
  • هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود
  • هربرت هاینر: پیروزی بایرن مونیخ شاهکار تاکتیکی توماس توخل بود
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم