Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده ناجا گفت:افرادی که با انجام کار‌های غیرمتعارف در آخرین چهارشنبه سال ، مردم را نگران کنند برابر قانون و به خواست مردم مجازات می‌شوند.

سردار حسین اشتری فرمانده ناجا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای چهارشنبه آخر سال صورت گرفته و هشدار‌های لازم برای این شب به مردم و جوانان داده شده است، اظهار داشت: نیروی انتظامی در کنار مردم بوده و اگر افرادی با انجام کار‌های غیرمتعارف مردم را نگران کنند برابر قانون و به خواست مردم با آن‌ها برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه گشت‌های پلیس در ایام تعطیلات نوروز در راه‌های اصلی به سامانه هوشمند مجهز‌ند، گفت: همکاران ما از دست‌افزار‌های هوشمند برای کار خود استفاده می‌کنند.

در تلاش هستیم به پلیس هوشمند دست یابیم

اشتری با بیان اینکه دوربین البسه به اندازه اعتبارات موجود خریداری شده که موجب دقت و سرعت پرسنل انتظامی بیشتر شود، ادامه داد: در تلاش هستیم در سال جدید از ابعاد مختلف به بحث پلیس هوشمند دست یابیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه فرمانده انتطامی چهارمحال و بختیاری و همکارانش خدمات خوبی را به مردم ارائه داده‌اند، عنوان کرد: نیروی انتظامی تلاش می‌کند از نظر نیروی انسانی، تجهیزات، ساختار و امنیت به استان‌ها بویژه چهارمحال و بختیاری کمک کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: قانون مجازات برخورد مردم فرمانده ناجا عکس دختر شهرستان قتل مرد تهران مجلس کشف پرونده زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی/ طرح نور هوشمند می‌شود

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای از حمایت‌های خالصانه مردم نجیب ایران زمین و دیدگاه‌های قاطع اخیر رئیس جمهور و رئیس دستگاه قضا در اجرای "طرح نور" قدردانی و تشکر کرد.

در اطلاعیه شماره چهار فرماندهی انتظامی کشور در خصوص "طرح نور" (عفاف و حجاب) آمده است:

در زمان و زمانه‌ای که جریان‌های رسانه‌ای بدخواه ملت ایران به دنبال اختلاف افکنی و دوقطبی سازی جامعه با اجرای" طرح نور" بودند؛ مردم عزیز و نخبگان فهیم با ادراکی قابل ستایش در کنار پلیس قرار گرفتند تا شأن، حریم، حرمت و کرامت بانوی ایرانی حفظ شود. برای آنکه افکارعمومی و مراکز تصمیم‌گیر، شناخت بیشتری از دلایل فراجا در اهمیت اجرای طرح نور داشته باشند، طی روز‌های آینده چند پرونده مهم از باند‌های تبهکار سازمان یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشا، تجارت جنسی، پورنوگرافی و... داشته‌اند منتشر خواهد شد.

در پیوند با موضوع پیش گفته؛ گزارش‌های میدانی و اخذ نظرات مردمی در کنار حمایت‌های روسای محترم جمهور و قوه قضاییه، صداسیما و برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه وجماعات و سایر نهاد‌های مسئول نشان دهنده شناخت مطلوب از نبض‌سنجی اجتماعی فراجا در اجرای "طرح نور" است.

همچنین بررسی‌ها و مشاهدات عینی روزانه در شهر‌ها نشان دهنده‌ی حرکت مطلوب جامعه به سمت حفظ حریم و حرمت زنان و بانوان سرزمین‌مان است.

پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت "طرح نور" به سمت هوشمندسازی پیش خواهد رفت.

این مهم زمانی بهتر و عملیاتی‌تر خواهد شد که نهاد‌های متولی کار که وظیفه مستقیم در اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه عفاف و حجاب دارند، عملکرد قابل قبول و درخور توجهی داشته باشند.

در پایان قدردان کارکنان سخت‌کوش و پُرتلاشی هستیم که چنین خالصانه و مُشفقانه به ارتقای ارزش‌های اجتماعی یاری می‌رسانند و انتظار داریم تا با همّت مسئولین محترم و انجام بموقع وظایف دستگاه‌های مسئول روند هوشمندسازی نیز، پُرشتاب‌تر به سرانجام مطلوب و مورد رضایت مردم برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • طرح نور هوشمند می‌شود
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • تذکر جدی به وزیر کشور بر سر برخورد‌های غیرمتعارف گشت ارشاد
  • ظرفیت‌های مردمی در اجرای طرح «نور» استفاده شود
  • کشف جسد یک مرد در ساحل آستارا