Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاربران فضای مجازی اینستاگرام نسبت به ویدئوکلیپهای لری که اصالت زنان لر را زیر سوال برده اند واکنش نشان دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاربران فضای مجازی نسبت به هشتگ های #شومن_ ارکستری و#کلیپهای _سیاه در فضای اینستاگرامی واکنش نشان دادند.

 

 

با توجه به منتشر شدن ویدئو کلیپ ها ی غیر مجازدر فضای مجازی، برخی از کاربران فضای مجازی به این ویدئو کلیپها که اصالت زنان لر و موسیقی لری را زیر سوال می برد واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کاربران فضای مجازی خواستار نظارت دستگاه های فرهنگی و نظارتی بر ویدئوکلیپ هایی که تحت عنوان #شومن_ارکستری و#کلیپهای_سیاه منتشر شدند هستند.

 

 

یکی از کاربران فضای مجازی در کامنت اینستاگرامی خود نوشت: "جای تأسف داردکه خانواده های لر که اصیل ترین خانواده ها هستند اجازه دهند که دختران آن ها به چنین کار هایی رو بیاورند این دختران بدون شک مورد سوءاستفاده قرار می گیرند."

 

 

 

کاربردیگری در پاسخ به پست شهرت به چه قیمتی نوشت: "بی غیرتی مد شده است."

 

 

عده ای دیگر از کاربران فضای مجازی نیز به پست اینستاگرامی شومن های موسیقی لری واکنش نشان دادند و آنها را رواج دهنده فرهنگ غلط در بین دختران و زنان لر دانستند.

 

 

کاربر فضای مجازی در اینستاگرام به تشویق و به حمایت از کسانی پرداختند که هشتگ های #شومن_ارکستری و#کلیپهای _سیاه را مورد تأیید قرار داده و احیاگر موسیقی اصیل لر هستند.

 

 

تصاویر را در ادامه مشاهده می کنید:

 

                            انتهای پیام/    

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان طرح نور با هدف صیانت از فرهنگ و خانواده ایرانی اسلامی و حفظ عفاف و حجاب در کشور آغاز شده است و یکی از سوژه های پر تکرار و پر واکنش کاربران در فضای مجازی هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • اجری موفق طرح نور در کرمانشاه
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد