Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: در آستانه سال نو و با هدف حمایت از خانواده های نیازمند، از محل منابع هدفمند سازی یارانه ها 500 هزار تومان به خانواده های مناطق زلزله زده که سرپرست خانوار آنها در زندان است، پرداخت می شود.

جلیل بالایی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: 11 زندانی زلزله زده که به دلیل بدهی در زندان می باشند با پرداخت بدهی آنها قبل از عید به آغوش خانواده اشان بر می گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین اظهار داشت: از این محل یک ماه حقوق به افراد زیرپوشش کمیته امداد در مناطق مذکور پرداخت می شود.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان سال گذشته در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 932 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 103 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.
البته در زلزله 6.4 ریشتری یکشنبه چهارم آذر 97 هم 771 مصدوم و بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده، به این آمارها اضافه شد.
مسئولان ارشد استان گفته اند که همه واحدهای خسارت دیده روستایی را تا پایان امسال و واحدهای شهری را تا نیمه اول سال 98 تکمیل می کنند.
8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد زلزله خانواده زنداني استان كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۲۲ هزار و ۳۷۰ هکتاری باران به اراضی زراعی و باغی کرمانشاه

علی چاله‌چاله رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : از میزان خسارت ۱۸ هزار و ۹۱۰ هکتار شامل اراضی زراعی گندم، جو، چغندرقند، کلزا، نخود و سه هزار و ۴۶۰ هکتار را باغات گردو، بادام، انگور، گوجه سبز و دیگر میوه‌های هسته دار خسارت دیده است.

وی اضافه کرد: براساس برآورد کارشناسان میزان خسارت‌های وارد شده به این میزان اراضی باغی و زراعی در مجموع پنج هزار و ۷۷۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: تعداد ۲۴ راس دام نیز در بارندگی‌های روز چهارشنبه هفته گذشته تلف شده اند و مجموع خسارت وارده به اراضی زراعی، باغی و دام استان در قالب یگ گزارش تکمیلی پس از جمع بندی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

چاله‌چاله با بیان اینکه بیشترین میزان خسارت وارد شده به شهرستان‌های سرپل ذهاب و گیلان غرب بوده است یادآور شد: با وجود به بار آمدن این خسارت ها، این حجم از بارندگی‌ها برای کشاورزی استان بسیار مفید بوده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اشتغال به کار بیش از هزار و ۶۰۰ زندانی در قم
  • یک‌هزار و ۶۸۲ زندانی در قم مشغول کار هستند
  • خسارت ۲۲ هزار و ۳۷۰ هکتاری باران به اراضی زراعی و باغی کرمانشاه
  • مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز منصوب شد
  • منوچهر رحمانی مدیرعامل انجمن حمایت زندان مرکز شد
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان شوش
  • پرداخت ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق خسارت بدنی
  • راه‌اندازی پنج ایستگاه لرزه‌نگاری جدید در کرمانشاه
  • جمع آوری ۲ میلیارد تومان در جشن گلریزان ویژه آزاد‌سازی زندانیان جرائم غیر عمد
  • پرداخت ۴۰ میلیارد تومان از سوی نیکوکاران برای آزادی زندانیان