Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، امروز دو دیدار برگزار می‌شود. ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بازی‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، امروز (جمعه) با برگزاری دو دیدار دیگر پیگیری می‌شود که در مهمترین بازی فولاد خوزستان به مصاف سپاهان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارس جنوبی - ماشین‌سازی

شاگردان مهدی تارتار به لطف شکست‌های اخیر فولاد خوزستان، با این تیم هم امتیاز شده و در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند. این تیم در زمین خودش به سختی امتیاز می‌دهد و تاتار و شاگردانش دوست دارند نهایت استفاده از امتیازات خانگی را برده و خودشان را در بین 6 تیم نگه دارند. ماشین‌سازی پس از بازی پر حرف و حدیث برابر تراکتورسازی، می‌خواهد دوباره به نتایج خوبش در نیم فصل دوم ادامه بدهد. این تیم با پارس جنوبی تنها سه امتیاز فاصله دارد و اگر به برتری برسد به جایگاه خوبی در جدول خواهد رسید. پارس جنوبی 25 امتیازی و در رده هفتم و ماشین‌سازی نیز با 22 امتیاز در جایگاه یازدهم ایستاده‌اند.

فولاد - سپاهان

سپاهانی‌ها پس از شکست برابر تراکتورسازی، هفته گذشته پارس جنوبی را شکست دادند تا کمی از شوک باخت به تیم تبریزی خارج شوند. شاگردان امیر قلعه‌نویی با 41 امتیاز در رده سوم قرار دارند اما یک بازی عقب افتاده و همچنین دیدار امروز این امید را به آنها داده که دوباره به صدر جدول بازگردند. این تیم به هیچ عنوان دوست ندارد لغزشی داشته باشد، چرا که در صورت افتادن چنین اتفاقی، ممکن است تا رده چهارم جدول رده‌بندی پایین بیاید. تراکتورسازی روز گذشته پدیده دیگر تیم مدعی قهرمانی را شکست داد تا به صدر جدول برود. اگر سپاهان بخواهد دلخوش به بازی عقب افتاده خود باشد، شاید نتواند آنطور که دلش می‌خواهد نتیجه بگیرد. ژنرال فوتبال ایران، این روزها سکوت کرده، سکوتی که به قول خودش آخرین سنگر است. او دنبال اثبات توانایی‌های گذشته خود است و دوست ندارد از غافله مدعیان عقب بماند.

فولاد که شروع رویایی با افشین قطبی ملقب به امپراطور داشت، به‌ یک‌باره روی نوار شکست قرار گرفت و برابر نساجی مازندران، استقلال و سایپا سه شکست پیاپی را متحمل شد. قطبی در نشست خبری از انتقادها ناراحت بود و مدعی بود تیمش فوتبال خوبی بازی می‌کند. او دیدار با سپاهان را تاریخی خطاب کرده، چرا که قرار است تیمش علاوه بر بازی خوب، در ورزشگاه تازه تأسیس فولاد آره‌نا فوتبال قشنگی را ارائه دهد. فولاد با 25 امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است.

نتایج بازی‌های روز گذشته به شرح زیر است:

تراکتورسازی یک - پدیده شهر خودرو صفر
نفت مسجدسلیمان صفر - سایپا یک

برنامه ادامه بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

جمعه 24 اسفند

پارس جنوبی جم - ماشین‌سازی‌تبریز، ساعت 17:45، ورزشگاه تختی جم
فولاد - سپاهان، ساعت 17:50، ورزشگاه فولاد آره‌نای اهواز

شنبه 25 اسفند

سپیدرود رشت - پرسپولیس، ساعت 16:30، ورزشگاه سردار جنگل رشت
استقلال-نساجی مازندران، ساعت 19، ورزشگاه آزادی

یکشنبه 26 اسفند

ذوب‌آهن - استقلال خوزستان، ساعت 16:30، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
پیکان - صنعت نفت آبادان، ساعت 16:30، ورزشگاه شهدای شهر قدس

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست دریای بابل در شیراز

دریای کاسپین بابل در هفته بیست و پنجم لیگ یک فوتبال کشور با یک گل نتیجه را به میزبانشان فجر شهیدسپاسی شیراز در ورزشگاه ۳۰ هزار نفری حافظیه شیراز واگذار کرد.

تک گل این مسابقه را شاهین طاهرخانی با ضربه سر در دقیقه ۱۸ و از روی کرنر ارسالی داوود رجبی به ثمر رساند.

دریای کاسپین بابل با قبول این باخت، یک پله در جدول مسابقات لیگ یک فوتبال کشور سقوط کرد و با ۱۸ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار گرفت و فجر شهیدسپاسی شیراز با ۵۱ امتیاز، جایگاه سوم را حفظ کرد.

علت این سقوط، پیروزی تیم‌های داماش گیلان و شهرداری آستارا به ترتیب مقابل مس شهربابک و سایپا تهران بود.

داماش گیلان ۱۹ امتیازی شد و به رده شانزدهم صعود کرد و شهرداری آستارا هم با ۲۳ امتیاز تا جایگاه چهاردهم جدول بالا رفت.

دریای کاسپین بابل در هفته بیست و ششم و دیداری حساس، میزبان شهرداری آستارا است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تنها میهمان ناخوانده لیگ‌برتر فوتبال با تفکرات جوان
  • الهلال به جمع 50 باشگاه برتر جهان راه پیدا کرد
  • گل های برتر توماس مولر در تقابل با دورتموند / فیلم
  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • شکست دریای بابل در شیراز
  • بهترین آقای گل لیگ برتر، دوباره در زمین چمن!(عکس)
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی
  • لیگ برتر والیبال؛ فولاد کام‌بک کرد و فینالیست شد
  • فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال