Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم اعزامی به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۹ گفت: با ۱۳ آزادکار راهی یاکوتسک روسیه محل برگزاری رقابت‌های جام جهانی می‌شویم که محوریت تیم با کشتی گیران امید است، اما از چند نفر از بزرگسالان نیز کمک خواستیم تا ما را در این مسابقات کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خوشبختانه بچه‌ها هم انگیزه لازم را برای حضور در این مسابقات دارند و هم از شرایط نسبتاً مطلوبی برای رویارویی با حریفان برخوردار هستند.

نایب قهرمان المپیک آتن درباره اینکه چقدر از حریفان شناخت دارند گفت: به هر صورت از کشتی گیران مطرح تیم‌های حاضر در جام جهانی شناخت لازم را داریم و طبیعتاً از نفراتی که عنوان خاصی ندارند اطلاعات کافی نداریم، اما در طول رقابت‌ها کادر فنی و سرپرستی حتماً آنالیز شایسته را از کشتی گیران تیم‌های خارجی انجام خواهند داد.

رضایی در خاتمه با بیان اینکه در جام جهانی کار آسانی پیش رو نخواهیم داشت خاطرنشان کرد: تیم‌های خوبی در گروه ما قرار دارند و ما نفرات جوانی در اختیار داریم، اما همه تلاش خود را برای رسیدن به فینال انجام خواهیم داد هر چند که با توجه به شرایط سنی بچه‌ها این میدان سَوای نتیجه اهمیت فنی بالایی دارد.

رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد سال ۲۰۱۹ میلادی با حضور ۸ تیم برتر دنیا در دو گروه ۴ تیمی روز‌های ۲۵ و ۲۶ اسفندماه در شهر یاکوتسک روسیه برگزار می‌شود.

در گروه یک این مسابقات تیم‌های روسیه، کوبا، ژاپن و ترکیه و در گروه دو این رقابت‌ها تیم‌های ایران، آمریکا، مغولستان و گرجستان حضور دارند.

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) که به نمایندگی از ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کند به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک

۶۱ کیلوگرم: ایمان صادقی

۶۵ کیلوگرم: مرتضی قیاسی

۷۰ کیلوگرم: میثم نصیری

۷۴ کیلوگرم: رضا افضلی

۷۹ کیلوگرم: مجتبی اصغری

۸۶ کیلوگرم: مرصاد مرغزاری
۹۲ کیلوگرم: حسین شهبازی - محمدجواد ابراهیمی

۹۷ کیلوگرم: علیرضا گودرزی - علی شعبانی

۱۲۵ کیلوگرم: کمیل قاسمی- امین طاهری

همچنین برنامه این مسابقات نیز به شرح زیر می‌باشد:

شنبه ۲۵ اسفندماه:

دور اول: (ساعت ۱۱ تا ۱۳:۳۰)
گروه A:
روسیه - کوبا
ژاپن - ترکیه

گروه B:
آمریکا - گرجستان
ایران - مغولستان

دور دوم: (ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹)

گروه A:
روسیه - ژاپن
کوبا - ترکیه

گروه B:
آمریکا - ایران
گرجستان - مغولستان

یکشنبه ۲۶ اسفندماه:

دور سوم: (ساعت ۱۱ تا ۱۳:۳۰)
گروه A:
روسیه - ترکیه
کوبا - ژاپن

گروه B:
آمریکا - مغولستان
ایران - گرجستان

ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵: مسابقات کسب عنوان پنجم و هفتم
ساعت ۱۵:۱۵ تا ۱۶:۴۵: دیدار رده بندی
ساعت ۱۷ تا ۱۹: دیدار فینال

اختلاف ساعت ایران با یاکوتسک پنج و نیم ساعت است به طوری که ساعت ۱۱ به وقت یاکوتسک ۵:۳۰ صبح به وقت ایران است.

بیشتر بخوانید:برای فینالیست شدن در مسابقات جام جهانی حاضر شدیم

انتهای پیام/

صحبت‌های علیرضا رضایی درباره وضعیت تیم ایران در جام جهانی کشتی آزاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدارسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن ۸۲ کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

۶۰ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۶۷ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۸۲ کیلوگرم: ۱- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و ۲- عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن ۸۲ کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت‌های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند