Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-25@17:52:12 GMT

جزئیات جدید از شفاء گرفته حرم امام رضا(ع)

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۶۲۰۱

حجت‌الاسلام عباس فرازی‌نیا اظهار داشت: بانوی 27 ساله اصفهانی که چندین ماه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان الزهرا (س) اصفهان بستری بود، در روز میلاد با سعادت امام رضا(ع) با توسل به حضرت شفای خود را از ایشان گرفت.به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام عباس فرازی‌نیا اظهار داشت: بانوی 27 ساله اصفهانی که چندین ماه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان الزهرا (س) اصفهان بستری بود، در روز میلاد با سعادت امام رضا(ع) با توسل به حضرت شفای خود را از ایشان گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با بررسی‌های کمیسیون مربوط به شفایافتگان در آستان قدس رضوی و تحقیقات پیرامون پرونده‌های پزشکی، بازگشت کامل سلامتی و صحت ایشان مورد تأیید قرار گرفت.

عضو کمیسیون شفایافتگان حرم مطهر رضوی افزود: از امام رضا(ع) نقل شده که می‌فرمایند: «قرآن شفا و درمان هر دردی است و از قرآن درمان بخواهید» همچنان که این بانوی جوان، انس با قرآن و توسل به امام رضا(ع) را از دلایل شفای خود بیان کرده‌اند.

فرازی‌نیا با اشاره به دعوت آستان قدس رضوی از خانواده این بیمار شفایافته، اظهار کرد: از سال‌ها قبل رسم بر این بوده که اگر یکی از زائران شفای خود را از حضرت رضا(ع) دریافت می‌کرد، نقاره‌های حرم مطهر رضوی به یمن این رخداد، چندین بار نواخته می‌شدند که این موضوع انجام شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد

        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   در این مراسم، مدیر عالی حرم مطهر رضوی ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به نقش مهم و خطیر این یگان در حفاظت از حرم مطهر رضوی اشاره کرد.   آقای رضا خوراکیان همچنین از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان یگان حفاظت در انجام وظایف محوله قدردانی کرد و گفت: شما با هوشیاری و دلسوزی خود، امنیت و آرامش را برای زائران حرم مطهر رضوی به ارمغان آورده‌اید.   در ابتدای این مراسم سرهنگ صالح، فرمانده یگان حفاظت حرم مطهر رضوی ضمن خیر مقدم به ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های این یگان در حفاظت از حرم مطهر حضرت رضا(ع) پرداخت.   مراسم صبحگاه یگان حفاظت همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قرائت قرآن کریم، صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و ادای احترام به آرمان های والای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • رژیم صهیونیستی به نبش قبر اجساد بیمارستان غزه اعتراف کرد
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد