Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@23:30:35 GMT

جنیفر لوپز عکس‌های تازه‌ای با نامزدش را منتشر کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۶۲۲۰

جنیفر لوپز عکس‌های تازه‌ای با نامزدش را منتشر کرد

جنیفر لوپز و الکس رودریگز از دو سال قبل در مراسم‌های مختلف با هم دیده می‌شدند، اما شاید کمتر کسی بداند که آن‌ها از بیست سال پیش همدیگر را می‌شناختند، و رابطه آن‌ها به بیست سال پیش باز می‌گردد.

بنا به گزارش Mirror رودریگز برای مدتی طولانی یکی از طرفداران جنیفر لوپز بود و بیست سال پیش، از جنیفر خواسته بود یکی از پوستر‌های جنیفر را برای او به عنوان یادگاری امضا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هجده سال از آن روز می‌گذرد و حالا جنیفر لوپز و الکس رودریگز رسماً با هم نامزد شده اند.

این ششمین ازدواج جنیفر لوپز می‌باشد. او قبل از رودریگز با افرادی، چون کریس جاد، اوجانی نوآ، مارک آنتونی، بن افلک و شان کامز نامزد کرده بود. مارک آنتونی پدر دوقلو‌های جنیفر لوپز است. الکس رودریگز نیز قبل از جنیفر لوپز با ستاره هایی، چون کامرون دیاز، کیت هادسون و مدونا دیده شده بود.

این ازدواج دوم الکس رودریگز است، او از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸ با سینثیا اسکرتیس ازدواج کرده بود که حاصل ازدواج آن‌ها دو دختر به نام‌های ناتاشا ۱۴ ساله و الا ۱۰ ساله می‌باشد. پس از نامزدی جنیفر و الکس رودریگز رابطه الا و ناتاشا با دوقلو‌های ۱۱ ساله جنیفر لوپز از شوهر سابقش مارک آنتونی خوب و مسالمت آمیز توصیف شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سینمای جهان بازیگر سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید خبرنگار کاتالانی اسپورت از وینیسیوس جونیور: چقدر حقیر و کوچکی!

وینیسیوس اگر در کانون توجهات نباشد، خسته و دل‌زده می‌شود.

طرفداری | یکی از نکات جالب ال‌کلاسیکو، شباهت خوشحالی پس از گل ستاره جوان بارسا با شادی معروف جود بلینگام بود.

دیدار جذاب و تماشایی تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگا با برتری 3-2 کهکشانی‌ها به پایان رسید. یکی از صحنه‌های جالب تقابل دو تیم، خوشحالی فرمین لوپز پس از به ثمر رساندن گل دوم بارسلونا بود. لوپز پس از گشودن دروازه رئال، به سمت هواداران تیم میزبان رفت و شادی‌ای شبیه به شادی معروف جود بلینگام به نمایش گذاشت. البته خوشحالی فرمین لوپز و بارسلونا چندان دوامی نداشت و آن‌ها با دریافت دو گل از وازکز و بلینگام، دست خالی سانتیاگو برنابئو را ترک کردند. وینیسیوس جونیور کامنت تمسخرآمیزی در راستای خوشحالی بعد از گل فرمین لوپز به اشتراک گذاشت. کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس جونیور اما دادِ خبرنگاران طرفدار بارسلونا در رسانه‌‌های کاتالونیایی را درآورده است.

ایموجی خنده وینیسیوس جونیور زیر این کامنت: اون (فرمین لوپز) فکر می‌کنه جود بلینگامه. بیشتر بخوانید: کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس جونیور؛ فرمین لوپز فکر می‌کنه جود بلینگامه! / عکس

تونی خوان مارتی، خبرنگار معتبر و باسابقۀ نشریۀ کاتالانی اسپورت با انتقاد از کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس گفته است:

چقدر حقیر و کوچکی، وینیسیوس. حالا او فرمین لوپز را مسخره می‌کند. او نَه بلد است ببازد، نَه بلد است ببرد... اما با این روند، خیلی زود ورق برمی‌گردد. نفرت‌انگیزتر از این نمی‌شود.

همچنین میگل بلازکز، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا با انتقاد از رفتار وینیسیوس در تمسخر فرمین لوپز گفت:

این که وینیسیوس بعد از پیروزی مقابل بارسا، فرمین لوپز را مسخره می‌کند، نشان‌دهندۀ سطح ناپختگی اوست. چقدر مهم است که بلد باشیم، چطور برنده شویم. این موضوع زمانی که قصد پندآموزی به دیگران را داشته باشیم، اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند. اما وینیسیوس فقط به دنبال بازی فوتبال برای خودنمایی و جلب توجه است و اگر در کانون توجهات نباشد، خسته و دل‌زده می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش
  • فناوری واقعیت‌افزوده، انقلابی بزرگ در جراحی
  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!
  • عکس| خنده تمسخرآمیز وینیسیوس به بازیکن بارسلونا: فکر کردی بلینگهامی؟!
  • خوشحالی بعد از گل تحریک آمیز فرمین لوپز مقابل هواداران رئال مادرید / فیلم
  • انتقاد شدید خبرنگار کاتالانی اسپورت از وینیسیوس جونیور: چقدر حقیر و کوچکی!
  • کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس جونیور؛ فرمین لوپز فکر می‌کنه جود بلینگامه! / عکس
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • گل دوم بارسلونا به رئال مادرید توسط فرمین لوپز در دقیقه ۶۹ + ویدئو
  • گل فرمین لوپز به رئال مادرید (رئال مادرید 1-2 بارسلونا)