Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حمله به ۲ مسجد در نیوزیلند چندین نفر کشته و مجروح شدند.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، پایگاه اینترنتی نیوزلند هرالد اعلام کرد تیراندازی در مسجد شهر کریست چرچ این کشور شش کشته و دهها زخمی بر جای گذاشت.

­شبکه خبری راشا تودی نیز اعلام کرد تعداد کشته های حمله به مسجد کریست چرچ نیوزلند به ۹ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه از حمله دوم به یکی دیگر از مساجد این شهر نیز خبر داد. در این حادثه شاهدان از کشف بمبی در این مسجد خبر داده اند.
به گفته مقامات نیوزیلند، بین ۴۰ تا ۵۰ نفر در این حملات زخمی شده اند.

پلیس نیوزیلند درباره تیراندازی اول اعلام کرد که پس از گزارش تیراندازی در یک مسجد، نیروهای خود را به این منطقه اعزام کرده است.

پلیس نیوزیلند گفت که یک نفر را در این رابطه دستگیر کرده اما مشخص نیست که مظنون دیگری هم وجود داشته باشد. این در حالی است که تیراندازی در دو مسجد روی داده است.

جاسیندا آردرن نخست وزیر نیوزیلند درباره این حوادث گفت: امروز یکی از تاریک ترین روزهای نیوزیلند است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تروریسم نیوزیلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب به نقل از منابع خبری سوری، این افراد به دنبال کمین تروریست‌ها در مسیر عبور اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه کشته شدند.   این کمین در شمال منطقه السخنه در شرق بیابان حمص رخ داده است.   هرچند تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسؤولیت این حمله را برعهده نگرفته است، اما شبکه خبری «ال بی سی» نیوز لبنان اعلام کرد که نیروهای وابسته به ارتش سوریه در در دو عملیات که توسط گروهک تروریستی داعش انجام شد، کشته شدند.   این شبکه خبری به جزییات بیشتر این خبر هیچ اشاره ای نکرده است.   آخرین عملیات گروهک تروریستی داعش به مردادماه ۱۴۰۲ بر می گردد که در آن به یک اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه حمله کرد و ۲۳ نظامی این کشور را کشت.   داعش، به عنوان یک گروه تروریستی که در سال ۲۰۱۴ در مناطق وسیعی از سوریه و عراق حضور داشت، در سال ۲۰۱۹ متعاقب شکست‌های پی در پی که از سال ۲۰۱۷ متحمل شد، ناچار به ترک همه این مناطق شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله هوایی به یک پایگاه حشد الشعبی در عراق/ یک کشته و ۶ مجروح
  • حمله هوایی به یک پایگاه نظامی حشد الشعبی در عراق/ یک کشته و ۶ مجروح
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • کشته شدن ۱۴۰۰۰ کودک در غزه از آغاز جنگ تا کنون!
  • برادرزاده اسماعیل هنیه کشته شد
  • عملیات ویژه حزب‌الله در عرب العرامشه/ خسارت سنگین به تجهیزات دشمن و زخمی شدن چندین صهیونیست + فیلم