Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاراندیش مروستی از افزایش یارانه مطبوعات در سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، کاراندیش مروستی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شامگاه روز گذشته در جشن پنج هزارمین شماره روزنامه پیام استان و تجلیل از برترین‌های ورزش استان سمنان در سال ۹۷، اظهار داشت: اطلاع‌رسانی به‌موقع، صحیح و درست از ویژگی‌های رسانه موفق در دیدگاه مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه رسانه باید پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشد و انتقال‌دهنده مشکلات مردم به مسئولان باشد افزود: انتظار مسئولان از رسانه‌ها و خبرنگاران این است که بدون در نظر گرفتن مباحث سیاسی، حزبی و منطقه‌ای بی‌طرفانه به رسالت خبری خود عمل کنند.

معاون وزیر ارشاد با اشاره به اینکه ۱۰ هزار نشریه و رسانه مکتوب در کشور مجوز فعالیت دارند ادامه داد: از این تعداد تنها پنج هزار و ۶۰۰ نشریه فعال هستند.

کاراندیش مروستی بیان داشت: در حال حاضر یک هزار و ۵۷۰ خبرگزاری و چهار هزار نشریه مکتوب در کشور فعال هستند.

وی گستردگی نشریات کشور را مطلوب دانست و گفت: اما اینکه همه این نشریات خواهان یارانه و حمایت مالی از دولت باشند؛ آسیبی بزرگ در این حوزه است.

معاون پارلمانی وزیر ارشاد بر تلاش برای حل مشکلات مطبوعات در کشور تأکید کرد و افزود: در دولت تدبیر و امید یارانه مطبوعات از ۱۵۰ میلیارد تومان به ۲۳۰ میلیارد تومان افزایش‌یافته است.

کاراندیش مروستی با اشاره به افزایش یارانه مطبوعات در سال آینده عنوان کرد: یارانه مطبوعات در سال ۹۸ به ۲۵۸ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: افزایش یارانه مطبوعات معاون وزیر ارشاد یارانه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ هزار خودرو برقی در راه کشور است

کریمی‌‌ سنجری تصریح کرد: قانون صراحت دارد که بنا بر مصوبه نوسازی ناوگان شهری چون خودروهای برقی به صرفه‌جویی در مصرف سوخت کشور می‌انجامد تسهیلات مرتبط با آن به صورت بلاعوض پرداخت شود زیرا این خودروها برای دولت سودآور است و به کاهش واردات بنزین و یا افزایش صادرات این سوخت می‌انجامد.

وی اضافه کرد: در واقع با جایگزین شدن خودروي برقي سالانه بین ۸ تا ۱۰ هزار لیتر بنزین به ارزش ۴ تا ۵ هزار دلار صرفه جویی می شود که بايد بخشي از اين صرفه جويي به صورت یارانه به خریدار تاکسی برقی پرداخت شود

مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صمت درباره قیمت تاکسی‌های برقی توضیح داد: خودروهای برقی که به عنوان تاکسی استفاده می‌شوند کمتر از ۲۰ هزار یورو قیمت دارند که برابر با رقمی حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است و با توجه به یارانه‌ای که قرار است پرداخت شود در واقع خریدار کنونی تاکسی برقی آن را با نصف قیمت واقعی خریداری می‌کند.

وی همچنین درباره تامین زیرساخت‌های مربوط به شارژ تاکسی‌های برقی گفت: همزمان با افزایش واردات خودروهای برقی در ماه‌های پیش رو ایجاد ایستگاه‌های شارژ نیز در شهرهای سراسر کشور توسعه می‌یابد.

به گفته سنجری،۷ هزار خودروی برقی در راه ایران است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • کنایه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد
  • معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است
  • طعنه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌ های ارشاد
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفته است
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفت
  • ۷ هزار خودرو برقی در راه کشور است