Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور تاکید کرد: باید با نگاه جهادی، اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم و به همه دنیا بگوییم که ایران با تکیه بر ظرفیت‌های خود می‌تواند مسیر سربلندی را طی کند.

عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع مردم جزیره هرمز و در مراسم افتتاح فاز نخست طرح ساماندهی خط ساحلی جزیره هرمز با بیان اینکه نام هرمز بر تارک تاریخ ایران می‌درخشد، گفت: جزیره هرمز در جغرافیای دنیا جایگاه ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رشادت‌های مردم این جزیره در دوران دفاع مقدس نام هرمز را درخشان‌تر کرده است.

وزیر کشور با تأکید بر اینکه باید تلاش بیشتری برای خدمت به مردم جزیره هرمز صورت گیرد، اظهار داشت: دفتر مقام معظم رهبری و دولت به دنبال اجرای کار ویژه‌ای در جزیره هرمز هستند.

رحمانی فضلی اضافه کرد: از سال گذشته تاکنون پروژه‌های طراحی شده برای جزیره هرمز به شکل مناسبی پیش رفته است اما توقع ما این است که سرعت انجام کار افزایش یابد.دستگاه‌های اجرایی باید هر نوع همکاری را که مورد درخواست استاندار هرمزگان است، انجام دهند و هیچ گونه کوتاهی در این راستا پذیرفته نیست.

وی با بیان اینکه نگاه ویژه به جزیره هرمز مورد تاکید رئیس‌‌جمهور و دولت است، تصریح کرد: از تمامی دستگاه‌های اجرایی که حضور پررنگ و موفقی در راستای اجرای طرح‌های این جزیره داشته باشند، قدردانی می‌شود و با دستگاه‌هایی که همکاری نکنند، برخورد قانونی خواهد شد.

وزیر کشور با بیان اینکه اقدامات جهادی بسیار خوبی در کشور در حال انجام است، خاطرنشان کرد: توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته از اولویت‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری است و در این راستا جزیره هرمز نیز مورد توجه ویژه قرار دارد.

رحمانی فضلی افزود: در کل کشور نزدیک به ۳۵ شهرستان و منطقه به عنوان الگو جهت اجرای پروژه‌های مختلف انتخاب شده‌اند تا در آنها اقدامات عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مناسبی صورت گیرد و جزیره هرمز نیز یکی از این مناطق الگو محسوب می‌شود. در نهایت باید این الگوها به تمامی شهرستان‌های کشور تسری یابد.

وی یادآور شد: باید با نگاه جهادی، اقتصاد مقاومتی را به منصه تحقق برسانیم و به همه دنیا اعلام کنیم که ایران اسلامی با تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود می‌تواند مسیر سربلندی این کشور را در گام دوم انقلاب اسلامی طبق منشور مقام معظم رهبری تداوم بخشد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اقتصاد مقاومتی وزارت کشور عبدالرضا رحمانی فضلی جزیره هرمز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است

به گزارش "ورزش سه" کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در نطقی کوتاه از اتفاق رخ داده برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ابراز رضایت کامل کرد. او حرفهایش را اینطور آغاز کرد: از این اتفاق میمون و مبارک خرسندیم. ۳۵ سال است در ورزش بوده‌ام و امروز بهترین روز ورزش کشور است که نقطه عطف تاریخ ماست. ۲ باشگاه مردمی استقلال و پرسپولیس مورد توجه افکار عمومی هستند و با شادی و ناراحتی آن، شاد و ناراحت می‌شوند.

وزیر ورزش ادامه داد:  فوتبال امروز یک صنعت است و یکی از ظرفیت‌های مردمی کشور، ظرفیت سرخابی‌هاست و من از همه عزیزانی که در خصوصی‌سازی مساعدت کردند. از دولت و رئیس جمهور که انصافا اگر تاکیدات ایشان نمی‌بود، شاید این اتفاق رخ نمی‌داد. اگر همراهی وزارت اقتصاد و شخص آقای خاندوزی نمی‌بود، اگر همکاری‌های مجموعه فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش نبود، این موضوع مهم اتفاق نمی‌افتاد. به سهم خودم تقدیر و تشکر می‌کنم. از خریدارانی که وارد این عرصه شدند و به فوتبال کشور کمک کردند متشکرم. 

به گفته وزیر مطمئنا شاهد توسعه فوتبال و رفع مشکلات مورد نقد کارشناسان فوتبال خواهیم بود. در وزارت ورزش در جایگاه نظارتی گام برمی‌داریم. از رسانه‌ها در نقد در راه خصوصی‌سازی و انتشار آن، متشکرم. رسانه فرصتی برای ورزش ماست و مدیون آن هستیم. کار نظارتی وزارت اقتصاد و ورزش از امروز ادامه خواهد داشت و فدراسیون هم کنار ماست. هر زمان حال ۲ باشگاه خوب باشد، حال ورزش ما هم خوب است.

هاشمی  همچنین خبر داد که سهم وزارت در باشگاه‌داری صفر خواهد بود. او گفت: همیشه می‌گفتیم کار ما تیم‌داری نیست و سیاست‌گذار و ناظر هستیم. به‌دنبال محقق شدن اراده خصوصی‌سازی بودیم و می‌گفتند این عمل شدنی نیست، اما اراده دولت محقق شد و توانستیم. برنامه‌ای ۵ درصدی برای سهام پیشکسوتان قرار دادیم که برای صاحبان اصلی یعنی پیشکسوتان است. با هماهنگی وزارت اقتصاد و مشورت‌ها، مسیر واگذاری ۵ درصدی هم رخ می‌دهد تا وزارت کاملا از باشگاه‌داری خودش را جدا کند.

و جملات آخر درباره مجوز حرفه‌ای:  یکی از مشکلات ما به بهترین شکل ممکن حل شده. مسائل دیگری هم برای سرخابی‌ها بوده. ۷ جلسه با مسئولان داشتیم و تمام مسائل را برطرف کردیم تا سرخابی‌ها بدون استرس و مشکل در لیگ قهرمانان شرکت کنند. هوادار باید حالش را ببرد و کیف کند و استرس نکشد.

هاشمی در پایان حرفهایش گفت: نه ما نه وزارت اقتصاد نقشی در تعیین‌تکلیف مالکان استقلال و پرسپولیس نداشتیم. این ۲ کنسرسیوم با میل خودشان سهام را خریداری کردند.

دیگر خبرها

  • غیر از متخصص به الگوهایی که به درد انسان امروز بخورد نیاز داریم
  • وعده بزرگ وزیر اقتصاد به پرسپولیس و استقلال
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • کارگران موتور محرکه اقتصاد کشور هستند
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد