Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@19:26:51 GMT

رییس دفتر رهبری: ریزش داریم اما رویش ده ها برابر است

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۷۴۵۱

رییس دفتر رهبری: ریزش داریم اما رویش ده ها برابر است

همدان- ایرنا- رییس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: جوانانی که می گویند از دست رفتیم باید بدانند که اشتباه می کنند؛ چراکه ریزش داریم اما رویش ده ها برابر است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی صبح جمعه در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام شهر جمعه همدان با اشاره به اینکه این انقلاب با برپایی نماز جمعه سنت اسلام را زنده کرد افزود: بسیاری از جوانان آرزویشان شهادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: مسئولان استان همدان باید دست به دست یکدیگر بدهند تا گذشته خوب همدان را بهتر کنند و امیدوارم امام جمعه جدید این شهر در تحقق اهداف انقلاب در این استان موفق باشد.
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: رسیدگی به خانواده شهدای مدافعان حرم و تکریم شهدا باید در اولویت کارهای نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان قرار بگیرد.
حجت الاسلام محمدی گلپایگانی اضافه کرد: بزرگان همدان در تاریخ سرشناس هستند و تاریخ و تمدن بزرگ این خطه برای همیشه ماندگار است.
وی تاکید کرد: سرداران و هشت هزار شهید استان همدان در دوران هشت سال دفاع مقدس خدمت بی نظیری به کشور کردند‌.
حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا از برنامه های اصلی رهبر معظم انقلاب است عنوان کرد: معظم له تا کنون به دیدار بیش از 100 خانواده شهدای ارمنی رفته اند.
وی با تبریک به حجت السلام حبیب شعبانی برای اتتخاب به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر همدان گفت: اساس کار ما و نظام مقدس اسلامی بر اساس پیروی از اهل بیت (ع) و توجه به قرآن است.
حجت الاسلام محمدی گلپایگانی اظهار داشت: هر هفته نزدیک به یکهزار نماز جمعه در نقاط مختلف کشور برپا می شود که دعوت به تقوا، درستی، راستی و پرهیز از گناه از اهداف آن است.
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در پایان سخنرانی خود متن پیام معظم له را به شرح زیر قرائت کرد:
«بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت‌الاسلام آقای حبیب‌الله شعبانی موثقی دامت‌افاضاته
اکنون با پایان یافتن مسئولیت جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ محمد طه‌محمدی دامت‌توفیقاته و با تشکر فراوان از فعالیت های علمی و اجتماعی ایشان در دوران آن مسئولیت خطیر، جنابعالی را به امامت جمعه‌ همدان و نمایندگی خود در آن استان منصوب می کنم.
همدان در شمار پیشروان حرکت انقلابی و مفتخر به تقدیم چهره‌های برجسته جهاد و شهادت و نیز شخصیتهای عالیقدر علم و عرفان است. انتظار می رود با همه‌ توان در خدمت حرکت دینی و انقلابی آن خطه تلاش نمائید.
با علمای دینی و فرزانگان دانشگاهی و فعالان عرصه‌های اجتماعی همکاری و از جوانان مؤمن و انقلابی پشتیبانی کنید.
سلوک مردمی با همه‌ قشرها بویژه جوانان و تکریم خانواده‌های شهیدان و ایثارگران را ممشای همیشگی خود قرار دهید و از فضل و تقوا و بصیرت که بحمدالله از آن برخوردارید محتوای خطبه‌های جمعه را غنا ببخشید.
توفیق جنابعالی را از خداوند متعال مسألت می کنم.
والسلام علیکم و رحمت الله
سید علی خامنه‌ای»
حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی موثقی» متولد 1356 و اهل روستای بهادربیگ شهرستان بهار استان همدان است. او دارای مدرک اجتهاد است و در انتخابات خبرگان از شورای نگهبان تایید ورود به انتخابات را دریافت کرد.
امام جمعه جدید همدان سابقه تحصیل و تدریس در رشته فقه و اصول، حقوق و قضا و سابقه تدریس در حوزه را دارد.
9904/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رييس دفتر رهبري انتصاب امام جمعه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ درجاده هراز /  ترافیک به سمت تهران پرحجم شد

ایسنا/مازندران رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز گفت، ریزش سنگ‌های معلق از کوه به سمت جاده هراز درروز سه شنبه ۷ فروردین خوشبختانه تلفات جانی و مصدومیت برای مسافران عبوری نداشته است.

کوروش روشن افزود: ریزش سنگ‌های نسبتا بزرگ که پس از بارندگی روزگذشته دربخش لاریجان شهرستان آمل باعث سرازیر شدن شن و ماسه کوهی به سمت حاشیه جاده و پرت شدن سنگ‌های بزرگ به سمت جاده در کیلومتر ۸۵ جاده هراز حدفاصل تونل تکاور و محدوده زیارباغ منجر شد.

وی ادامه داد: با حضور به موقع عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ، بلافاصله شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده جمع‌آوری شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هراز لاریجان ادامه داد: به طور معمول پس از هر بارندگی و هدایت آب از کوه به سمت پایین دست، باعث شست وشوی شن و ماسه و رها شدن سنگ به سمت اطراف و جاده منجر می‌شود.

روشن، درعین حال از رانندگان عبوری از جاده کوهستانی هراز درخواست کرد با سرعت مطمئنه در طول مسیر این جاده حرکت کنند تا در صورت وقوع حوادث پیش‌بینی نشده امکان واکنش وجود داشته باشد.

ترافیک پرحجم درمسیرتهران

وی، تردد خودروها درجاده هراز را تا ظهر سه شنبه ۷ فروردین پرحجم اعلام کرد و به ایسنا گفت، حجم بیشتر ترافیک خودرویی در مسیر آمل به تهران است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هراز از رانندگان و مسافران نوروزی که از جاده هراز تردد می‌کنند، درخواست کرد، از شتابزدگی در رانندگی و سرعت زیاد خودرویی و با عوامل راهداری وحمل ونقل جاده ای نیز در صورت اعلام هشدارها همکاری‌های لازم را داشته باشند.

بیش از ۱۰۵ کیلومتر از مسیرجاده هراز از آمل تا آُستان مقدس امامزاده هاشم (ع) و به سمت تهران درحوزه استحفاظی مازندران واقع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  •  نقش حوزه علم و فناوری در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رییس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • دیدار اسماعیل هنیه و هیات همراه با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت همراه با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار اسماعیل هنیه با مقام معظم رهبری (عکس)
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • ریزش سنگ در جاده هراز
  • ریزش سنگ درجاده هراز /  ترافیک به سمت تهران پرحجم شد