Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناشنیده‌ها و نادیده‌هایی از هنرمندانی مانند محمدرضا شجریان، شهرام ناظری، حسین علیزاده، اعضای خانواده کامکار و دیگر اعضای کانون چاووش قرار است در کنار فیلم مستند «چاووش از درآمد تا فرود» منتشر شود.

بابک چمن‌آرا، مدیر مرکز موسیقی بتهوون و مدیرعامل موسسه آواخورشید که ناشر مستند موسیقایی «چاووش از درآمد تا فرود» است، به ایسنا می‌گوید: این فیلم مستند که چندی پیش در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شد روز شنبه ۲۵ اسفندماه در دو نسخه معمولی و نفیس در بازار منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه هر دو نسخه دی‌وی‌دی این فیلم همراه با زیرنویس زبان انگلیسی است، توضیح می‌دهد: در نسخه نفیس علاوه بر مستند «چاووش از درآمد تا فرود»، دی‌وی‌دی یک ساعته دیگری وجود دارد که از راش‌ها و تصاویر استفاده نشده در تدوین مستند؛ به دست آمده است. در واقع این دی‌وی‌دی دوم شامل صحبت‌های شنیده نشده‌ای از هنرمندانی مانند محمدرضا شجریان، حسین علیزاده، حمید متبسم، خانواده کامکار و… است که تصویربرداری شده اما در تدوین مستند مورد استفاده قرار نگرفته است.

چمن‌آرا ادامه می‌دهد: همچنین در نسخه نفیس کتابی صد صفحه‌ای که جلدش با استفاده از تصویر کاست‌های چاوش طراحی شده است؛ وجود دارد. در این کتاب یادداشت کارگردان و نقدهایی درباره این فیلم گنجانده شده که به زبان انگلیسی و فرانسه نیز ترجمه شده است. نسخه نفیس فقط در فروشگاه بتهوون به فروش می‌رسد و نسخه دیگر در دیگر فروشگاه‌های موسیقی نیز در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، هانا کامکار و آرش رئیسیان کارگردانان مستند «چاووش از درآمد تا فرود» هستند که در این فیلم به روایت تشکیل و انحلال کانون موسیقی چاووش از زبان بزرگان موسیقی ایران مانند محمدرضا شجریان، شهرام ناظری، ‌حسین علیزاده، خانواده کامکار و دیگر اعضای کانون چاووش می‌پردازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چاووش از درآمد تا فرود حسين عليزاده شهرام ناظري کامکارها محمدرضا شجريان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد، سرمربی این تیم کاربلد است و جوان‌های تیم گل‌گهر باید قدر کار کردن با او را بدانند. - اخبار ورزشی -

علیرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت ‌گل‌گهر و اینکه آیا به نظر او این تیم با هدایت اوزونیدیس نتایج خوبی در 23 هفته گذشته گرفته است، گفت: به نظر من همه چیز به سرمربی مربوط نمی‌شود و این را باید در نظر گرفت که تیم ما با تغییرات زیادی مواجه شد و 12 بازیکن خود را از دست داد. البته خودمان فکر می‌کردیم بهتر نتیجه می‌گیریم و تا قبل از اینکه با سه شکست اخیر مواجه شویم شرایط خوبی داشتیم، ولی این سه باخت کارمان را خراب کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همه چیز به سرمربی برنمی‌گردد. من گاهی اوقات به بچه‌ها می‌گویم که ما برای اوزونیدیس چه کار کردیم؟ من معتقدم او یک مربی کاربلد و حرفه‌ای است و رفتار بسیار خوبی با بازیکنان دارد. حتی وقتی یک بازیکن در شروع مسابقه عملکرد خوبی ندارد، اوزونیدیس برخلاف خیلی از مربیان آن بازیکن را تعویض نمی‌کند، چون نمی‌خواهد بازیکن را خراب کند.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان همچنین یادآور شد: وقتی تیمی با تغییرات زیاد مواجه می‌شود، طبیعتاً نیاز به زمان دارد. من فکر می‌کنم سرمربی ما عملکرد مثبتی داشته است. او به بازیکنان جوان ما میدان داده است و آنها باید قدر کار کردن با اوزونیدیس را بدانند. در لیگ برتر هر مربی حاضر نمی‌شود به بازیکنان جوان میدان بدهد، ولی سرمربی ما این کار را انجام داد.

علیزاده در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است در پایان فصل از گل‌گهر جدا شود، تصریح کرد: نمی‌دانم چه تصمیمی خواهم گرفت و باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت. در این سال‌ها پیشنهادهای خوبی به من رسید، ولی در نهایت ماندم، حالا هم چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید صبر کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت استقرار خانم ها و آقایان در خطوط بی آر تی به روال قدیم باز می گردد
  • جایگاه خانم‌ها و آقایان در بی آرتی تغییر کرد
  • محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد
  • مسلمان آمریکایی مجموعه نفیس تمبر خود را به موزه حرم مطهر رضوی اهدا کرد
  • ناشنیده‌هایی از ۳۴ روز مقاومت جانانه تکاوران ارتش در خرمشهر /اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • اضافه شدن ۶ دستگاه همودیالیز به بیمارستان کامکار قم
  • برای کنسرت پایتخت آماده‌ام/ قصه همکاری با مهیار علیزاده
  • علیزاده و میرزازاده طلایی شدند
  • رفع کلسیم از بدن یکی از مضرات مصرف زیاد نمک