Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: در سیزدهمین المپیاد فرش کشور ، استان خراسان رضوی به مقام نخست دست پیدا کرد.

رضاصابری تولایی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: سیزدهمین المپیاد فرش ایران امسال در استان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز برگزار شد که هنرجویان هنرستان های کار دانش با همکاری مرکز ملی فرش وزارت صنعت، معدن و تجارت در سه رشته رنگ رزی، طراحی و بافت به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دراین المپیاد ۱۲ هنرجو خانم  از هنرستان های کاردانش استان از نواحی ۳، ۴،۷ و منطقه تبادکان  شرکت کرده بودند ،  تصریح کرد: در این المپیاد در هر رشته سه نفر حائز رتبه های برتر شدند که سهم خراسان رضوی از این ۹ رتبه ، ۷ عنوان می باشد،  به طوری که در رشته رنگ رزی رتبه های اول تا سوم ، در رشته طراحی رتبه اول و دوم و در رشته بافت رتبه اول و دوم به هنرجویان  استان خراسان رضوی تعلق گرفت.
صابری تولایی افزود: این برای دومین بار است که خراسان رضوی در المپیاد فرش ایران به رتبه نخست دست پیدا می کند و به نوعی تکرار قهرمانی در المپیاد دوازدهم می باشد.
وی با اشاره به اینکه ۶۰هزار هنر جو در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان مشغول فراگیری مهارت های مختلف هستند، بیان داشت: مهارت آموزی جزو یکی از اولویت های اصلی این سازمان می باشد، از این رو  به اولیائ و دانش آموزان استان توصیه می کنم که در این زمینه تلاش کرده و با کسب مهارت های مختلف ضمن ایجاد کار آفرینی پس ازپایان دوره  تحصیل ، از حیث حوزه اشتغال در اینده نیز خود را بی نیاز سازند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: المپیاد فرش دستباف فرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر آموزش وپرورش بابل گفت: بیش از ۷ هزار دانش آموز بابلی در مرحله اول المپیاد علمی دانش آموزی شرکت کردند که ۴۷۵ نفر رشته در آزمون پذیرفته شدند.

اسدی افزود: ۱۰۵۱ دانش آموز مازندرانی در المپیاد مرحله اول پذیرفته شدند که ۴۷۵ نفر رشته دانش آموزان بابلی هستند.

وی گفت: شهرستان بابل رتبه اول را در مرحله اول المپیاد علمی دانش آموزی مازندران کسب کرد.

مدیر آموزش وپرورش بابل ادامه داد: از ۴۸ واحد آموزشی متوسطه دوم نظری ۳۳ مدرسه درالمپیاد علمی دانش آموزی حائز رتبه شدند.

دیگر خبرها

  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • بیش از ۶۲ درصد داوطلبین کنکور مرحله اول در خراسان رضوی را زنان تشکیل می‌دهند
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر