Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نوشته سایت «وایتل فوتبال»، تیم فوتبال ناتینگهام فارست روز چهارشنبه با نتیجه سه بر یک برابر استون ویلا شکست خورد و کریم انصاری فرد یکی از کسانی بود که در ورزشگاه گروند سیتی عملکرد ضعیفی برای تیمش داشت. این بازیکن ۲۸ ساله پس از گلزنی در دیدار روز شنبه برابر هال سیتی، در ترکیب اصلی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در بازی میانه هفته نتوانست تاثیرگذار باشد و پس از یک ساعت، توسط مارتین اونیل بیرون کشیده شد.

هواداران این تیم با حضور در شبکه‌های اجتماعی نظر خود را درباره انصاری فرد منتشر کردند.

نظرات برخی از کاربران درباره مهاجم ایرانی تیمشان از این قرار است:

به نظر من انصاری فرد به حد کافی خوب نیست به سختی در زمین خود را پیدا می‌کرد. در تمام بازی جایگیری ضعیفی داشت. به اندازه کافی برای مسابقات چمپیونشیپ خوب نیست. از نظر من، انصاری فرد ثابت کرد که نه به اندازه کافی خوب، و ما چقدر پول بابت او هدر دادیم. هنوز امتیاز زیادی وجود دارد. این آدم مایه شرمساری است. انصاری فرد  مایه دردسر است.

در برابر استون ویلا، انصاری فرد ۲۰ بار توپ را لمس کرد، ۱۰ پاس با دقت ۷۰ درصد داشت یک شوت در چارچوب ثبت کرد. او موفق به انجام یک تکل، قطع توپ و یا دریبل موفق نشد و هیچ شانس گلزنی روی دروازه ایجاد نکرد. مهاجم ملی پوش ایران بخاطر شبیه سازی کارت زرد گرفت که واکنش خوبی از سوی مربی تیم را به دنبال نداشت.

این هشتمین بازی او برای ناتینگهام فارست، پس از پیوستن به این تیم به عنوان بازیکن آزاد در نوامبر سال ۲۰۱۸، بود که لئو بوناتی و داریل مورفی را نیمکت نشین کرده بود.

این شکست قرمز‌ها را در فاصله ۹ بازی باقی مانده به پایان مسابقات در رتبه دهم چمپیونشیپ و سه امتیازی شش تیم اول قرار داد.

یشتر بخوانید:

پیروزی خانگی یاران انصاری فرد/ردینگ در غیاب عزت اللهی متوقف شد

پیروزی ناتینگهام فارست در روز ورود انصاری فرد به این تیم/ ردینگ بدون عزت‌اللهی پیروز شد

پیروزی ناتینگهام فارست با حضور 4 دقیقه ای انصاری فرد/توقف ردینگ در غیاب عزت اللهی

انتهای پیام/

غملکرد ضعیف ملی پوش ایرانی صدای هواداران تیمش را درآورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری جالب حردانی در کنار اسطوره 2 متری!

به گزارش "ورزش سه"، پس از چند بازی غیبت به دلیل مصدومیت، صالح حردانی در بازی با شمس آذر به ترکیب اصلی بازگشت و از ابتدا برای تیمش به میدان رفت. وینگ بک راست آبی ها در این مسابقه پرتلاش و جنگنده ظاهر شد ولی می شد در دقایق پایانی، آثار مصدومیت را در عملکرد او مشاهده کرد.

این بازیکن در فاز دفاعی موثر ظاهر شد و با هشت عملکرد دفاعی، روز پرکاری را تجربه کرد. حردانیکه در این فصل حضور در پست های متفاوتی را تجربه کرده، پس از مصدومیتی که به آن دچار شد، می تواند در ادامه بازی های باقیمانده این فصل، به روند خوبش در هفته های پیشین بازگردد.

حردانی در پایان بازی با شمس آذر عکس یادگاری جالب توجهی با حامد حدادی گرفت که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. بازیکن ریز نقش آبی ها در کنار کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال ایران ایستاده که اختلاف قد فاحش آنها جالب توجه است.

حدادی که بارها از علاقه اش به استقلال صحبت کرده، با بازیکن تیم محبوبش در این تصویر حضور یافت و حردانی نیز این تصویر جالب را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

دیگر خبرها

  • آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!
  • استوری جالب حردانی در کنار اسطوره 2 متری!
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • خوشحالی الوصل در شب گلزنی عزت‌اللهی!
  • شکست شباب الاهلی مقابل النصر در شب سوپرگل سعید عزت اللهی
  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات