Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام که به خاطر زیبایی طبیعتش از آن با نام «عروس زاگرس» یاد می‌شود در دل خود دره‌ای دارد به نام «دره ارغوان» که در ورودی شهر ایلام از مسیر کرمانشاه به ایلام، زیبایی آن هر مسافر تازه واردی را خیره می‌کند. ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ایلام، استان ایلام  استانی است که زیبایی‌های طبیعی و بکر آن همراه با آب و هوای کوهستانی و نیمه گرم، طبیعت، شهرها و مکان‌های دیدنی بسیاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزمایش ستاد خدمات سفرهای نوروزی در کرمانشاه برگزار شد70 تیم پلیس در برقراری امنیت سفرهای نوروزی استان بوشهر مشارکت دارندانتقاد استاندار کرمان از عدم حضور مدیران در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزیاین استان که به خاطر زیبایی طبیعتش از آن با نام «عروس زاگرس» نیز یاد می‌شود در دل خود دره‌ای دارد به نام «دره ارغوان» که درورودی شهر ایلام از مسیر کرمانشاه به ایلام، زیبایی آن هر مسافر تازه واردی را مبهوت می‌کند.

«دره ارغوان» در 5 کیلومتری شهر ایلام و شمال آن، هرساله همزمان با فصل بهار و به‌ خصوص اردیبهشت ماه، به اوج زیبایی رنگ‌ها در طبیعت تبدیل می‌شود و ارغوان‌های این دره و طبیعت بکر، زیبایی خاصی به منطقه بخشیده است.

«دره ارغوان» دره ای پر آب و بسیار دیدنی پوشیده از بوته‌های ارغوان است که درختان ارغوانی آن در محدوده 160هکتار از این دره رویش دارند و‌ شکوفه‌ها و برگ‌های ارغوانی آن که در میان درخت‌های بلوط و زالزالک به گونه بسیار حیرت آوری چشم را خیره می‌کند.

پیشنهاد این گزارش آن است که مسافران نوروزی که ایلام را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده‌اند حضور در«دره ارغوان» و دیدن زیبایی‌های آن را فراموش نکنند.

در گزارش ذیل تصاویری از این منطقه زیبا را باهم ببینیم.

انتهای پیام/ ع

R7718/P/S6,52/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۹۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت روزنامه پاکستانی از اهمیت سفر رئیس جمهور ایران به اسلام آباد

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، روزنامه پاکستانی پرتیراژ «دیلی جنگ» در گزارشی به بررسی اهمیت اولین سفر رسمی «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ایران به این کشور پرداخته و نوشت: با توجه به شرایط امنیتی خاورمیانه پس از حمله تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونسیتی سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان بسیار حائز اهمیت است.
این گزارش افزود: توجه جهان به این سفر بوده و جامعه بین‌المللی با حساسیت خاصی این سفر را دنبال می‌کند.
جنگ نیوز در گزارش خود آورده است: «دکتر رضا امیری مقدم» سفیر جمهوری اسلامی ایران در جریان بازدید از وزارت خارجه پاکستان و دیدار با مسئولان بلندپایه دولت اسلام آباد تمام برنامه ریزی‌های مربوط به این سفر مهم را مورد ارزیابی قرار داده است.
جنگ نیوز همچنین با انتشار خبری دیگر افزود: تیم امنیتی ویژه رئیس جمهور ایران برای بررسی و بازبینی تدابیر مربوط به این سفر در پاکستان حضور دارند.

دیگر خبرها

  • ۲ توله سمور سنگی تیمار و در طبیعت خوانسار رهاسازی شدند+ تصاویر
  • ۲ توله سمور سنگی تیمار و در طبیعت خوانسار رهاسازی شدند+ عکس
  • (ویدیو) روایت خبرنگار BBC از حجم آسیب‌ها به پایگاه نوآتیم
  • ایلکای گوندوعان؛ کاپیتانی بدون بازوبند و هدیه‌ای از سوی بهشت
  • روایت تسنیم از آنچه در نوای هزار‌ دف ‌پالنگان گذشت + فیلم
  • اردیبهشت ماه؛ بهترین زمان برای دیدن جاذبه های رویایی ایلام
  • «وعده صادق» به روایت تصویر
  • بخشی از طبیعت بهاری بهشت گردشگری استان قزوین به روایت فیلم
  • روایت روزنامه پاکستانی از اهمیت سفر رئیس جمهور ایران به اسلام آباد
  • دشت‌های زیبای کلزا در خراسان شمالی به روایت تصاویر