Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:11:17 GMT

افتتاحیه فولاد آرنا با قطبی - قلعه‌نویی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۹۲۶۲

امیر قلعه نویی و افشین قطبی ساعاتی پیش از دیدار سپاهان و فولاد، در زمین چمن ورزشگاه جدید فولاد با هم دیدار کردند.

به گزارش ورزش سه، یکی از حساس‌ترین بازی های این هفته لیگ در خوزستان برگزار می‌شود. تقابل سپاهان و فولاد فارغ از حساسیت های جدولی و دوئل قلعه نویی و قطبی، باتوجه به برگزاری در ورزشگاه جدید فولاد از جذابیت های بیشتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیر قلعه نویی و افشین قطبی ساعاتی پیش از شروع بازی در زمین چمن زیبای این استادیوم حاضر شدند و به گفتگو با یکدیگر پرداختند. آن ها خوش و بش صمیمانه ای باهم داشتند و در نهایت نیز با لبخند مقابل لنز دوربین ها قرار گرفتند.

 

این دو در لیگ هشتم دربی جذابی را رقم زدند که در نهایت با گل های آرش برهانی و علی کریمی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. حالا جدال قطبی و قلعه نویی بار دیگر بسیار حساس است و تیم های بالای جدولی امیدوارند فولاد بتواند ترمز سپاهان را بکشد.

 

ورزشگاه نوپای فولاد نیز امروز با این دیدار افتتاح خواهد شد؛ استادیوم زیبا و ۳۰ هزار نفری که ابتدا فولاد آرنا نام گرفت اما حالا با اسم «شهدای فولاد» رونمایی شده است.

 

عکس از رضا دبیری

 

 

 

 

 

 

 

فولادمبارکه سپاهان افشین قطبی فولاد خوزستان امیر قلعه نویی(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان افشین قطبی فولاد خوزستان امیر قلعه نویی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد

آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی برزیلی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم با بازیکنان جدید گفت: بازی‌های سختی داریم. لیگ ایران هر چه به پایان نزدیک‌تر می‌شود، جزئیات ریزی بازی‌ها را تغییر می‌دهد. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. بازی بعدی که باید به آن فکر کنیم، آلومینیوم است و بعد از آن سراغ بازی لیگ می‌رویم. نیم فصل دوم که به بازی‌ها برگشتیم، می‌دانستیم عیسی جواب می‌دهد، چون در پرسپولیس بازی کرده و جو تیم و من را می‌شناخت، اما عبدالکریم و اوستون خیلی زود با تیم آداپته شدند.

او با اشاره به نمایش درخشان اوستون اورونوف در نیم فصل دوم برای پرپسولیس عنوان کرد: یک بازی دوستانه بین ایران و ازبکستان بود که ۲-۲ شد و این بازیکن در آن مسابقه توجه من را جلب کرد. وقتی دیدیم امکان جذب او است، سریع کارش را انجام دادیم.

اوسمار با اشاره به کم حرفی اورونوف نیز اظهار داشت: کلماتی انگلیسی صحبت می‌کند و با گئورگی و وحدت هم که تقریبا زبان یکدیگر را می‌فهمند، حرف می‌زند. همین که با توپ صحبت نمی‌کند، کافی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به اورونوف میگوید بیش از حد دریبل نزند؟ گفت: ما ایده مخصوص خودمان را برای بازی داریم و تقریبا همه بازیکنان با آن آشنا هستند. بازیکنان می‌دانند تا جایی که به تیم آسیب نزنند، آزادی عمل دارند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی