Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:57:13 GMT

2500 عدد مواد محترقه در رودبارجنوب کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۹۳۳۴

2500 عدد مواد محترقه در رودبارجنوب کشف شد

جیرفت - ایرنا - فرمانده انتظامی رودبار جنوب گفت: 2 هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه توسط ماموران انتظامی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ رضا فیروزبخت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی از یک انبار، مواد محترقه که برای چهارشنبه سوری ذخیره شده بود مطلع و بلافاصله هماهنگی های لازم با دستگاه قضایی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با دستور قضایی، این محموله کشف و در این زمینه یک نفر هم بازداشت شد.
فرمانده انتظامی رودبار جنوب تصریح کرد: به استناد ماده 618 قانون مجازات اسلامی، هرگونه خرید و فروش مواد محترقه به صورت غیرمجاز، جرم محسوب شده و مرتکب آن مجازات می شود.
وی اظهار داشت: با توجه به در پیش رو بودن چهارشنبه آخر سال، مساله مواد محترقه به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار دارد لذا با متخلفان برخورد قانونی می شود.
سرهنگ فیروزبخت گفت: خانواده ها در ایام پایانی سال به ویژه چهارشنبه آخر سال کنترل بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب های احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند.
رودبار جنوب یکی از هفت شهرستان جنوب کرمان است و در فاصله 330 کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.
/7450/7429/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي ترقه چهارشنبه سوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از اجرای طرح دو روزه ارتقای امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا، ۴۴ نفر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، شریف رحیمی اظهار کرد: طرح دو روزه ارتقای امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان لنگرود اجرا شد.

وی از جمع‌آوری ۳۶ معتاد متجاهر و دستگیری شش خرده‌فروش و دو قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و افزود: از این افراد یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک، و هشت کیلو و ۹۰۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی لنگرود خاطرنشان کرد: معتادان متجاهر و خرده فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رحیمی با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های مجموعه انتظامی است، تصریح کرد: سالم‌سازی محیط اجتماعی و آموزش مهارت‌‎های زندگی به نوجوانان و جوانان از جمله مهمترین ابزارهای کاهش گرایش افراد به مصرف مواد مخدر است.

کد خبر 746936

دیگر خبرها

  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان
  • گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم