Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلی این شهر ضمن اشاره به بحث طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان، ابراز داشت: روند اجرایی طرح در سال ۸۷ با پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس و دولت وقت کلید خورد و از آن زمان تاکنون در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولین بار بحث انتقال آب دریای خزر از سوی انجمن توسعه مردمی دامغان مطرح و از سوی نماینده وقت مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و استاندار وقت مورد پیگیری قرار گرفت لذا طرح انتقال آب از دامغان به‌کل استان سمنان تسری پیدا کرد.

امام جمعه دامغان ضمن بیان اینکه باید از نمایندگان وقت مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد که کلید بحث انتقال آب دریای خزر به استان را زدند، ابراز داشت: نباید زحمات و تلاش‌های نمایندگان گذشته و دولت وقت را در این راستا نادیده گرفت.

حسینیان در ادامه تصریح کرد: برای بحث انتقال آب دریای خزر به استان سمنان مقرر شد علمای استان سمنان و استانداران استان‌های سمنان و مازندران باهم مذاکره کنند تا این موضوع بدون هرگونه چالشی بین دو استان مذکور به اجرا درآید.

وی خاطرنشان کرد: امام جمعه خط و مسیر جامعه را برای مردم و نمازگزاران بیان می‌کند تا مردم در جریان امورات و مسائل جاری قرار گیرند و به واقعیت‌ها بهتر پی ببرند.

به گزارش خبرنگار مهر، گرامیداشت فرارسیدن ۱۳ رجب ولادت با سعادت امیرالمومنین علی (ع)، برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در روزهای ۱۳ تا ۱۵ ماه رجب و توجه به سنت‌های پسندیده ایام نوروز از جمله مباحثی بود که از تریبون این هفته نماز جمعه دامغان مطرح شد.

کد خبر 4568635

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات تاکسی رانی و وضعیت کرایه تاکسی در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • پیگیری مشکلات تاکسی رانی و وضعیت کرایه تاکسی در مهدیشهر
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد
  • پیگیری وضعیت جاده ورودی ایوانکی
  • خبر‌هایی از کشف محموله های چوب قاچاق در دامغان