Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:11:26 GMT

مسوولان به دنبال چاره اندیشی برای اقتصاد باشند

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۱۹۶۲۹

مسوولان به دنبال چاره اندیشی برای اقتصاد باشند

شهرکرد- ایرنا - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به توزیع نامناسب برخی از اقلام و کالاها تاکید کرد : مسوولان به دنبال چاره اندیشی برای شرایط اقتصاد باشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر تاکید کرد : صف های طولانی مردم برای دریافت برخی از اقلام و کالاها نشانه کم کاری برخی از متولیان و مسوولان است که برای آن باید چاره اندیشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به در پیش بودن ایام اعتکاف اشاره کرد و گفت : اعتکاف فرصت مطلوب برای دوری از امور دنیوی و قرار گرفتن در فضای معنوی است.
نکونام تاکید کرد: شرایط حضور معتکفین در مساجد فراهم شده است و جوانان در آیین اعتکاف هر ساله حضوری چشمگیر دارند.
وی به سفر خود به بخش دیناران در هفته گذشته اشاره کرد و گفت : خدمت رسانی به مردم در همه نقاط وظیفه مسوولان است و در این زمینه نباید هیچ کوتاهی صورت بگیرد.
2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي عبادي سياسي نماز جمعه شهركرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هم اندیشی بازگردانی اتباع در شهرستان بهارستان

جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی جهت تداوم اجرای طرح جمع آوری و بازگردانی اتباع غیر مجاز در شهرستان بهارستان با حضور نماینده اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و نمایندگان ارگان های متولی در فرمانداری شهرستان بهارستان برگزار شد.

با همکاری اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و نهادهای امنیتی و انتظامی، اتباع غیرمجاز جمع آوری شده در این طرح، جهت بازگردانی به کشورهای مبدا، به اردوگاه مراقبتی استان تهران تحویل داده می شوند.

از جمله مصوبات مهم این نشست می توان به ممنوعیت به کار گیری اتباع غیر مجاز در اصناف، تولیدی ها و کارگاه های ساختمانی، همکاری حداکثری ادارات و نهادهای متولی در این طرح و برخورد جدی با متخلفین توسط دستگاه های امنیتی،انتظامی و قضائی می توان اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تجلیل از مسئولان و دست‌اندرکاران اعتکاف در قزوین
  • جلسه هم اندیشی بازگردانی اتباع در شهرستان بهارستان
  • آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • تاکید مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت ارشاد بر رونق اقتصاد هنر
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • رای شورای امنیت سازمان ملل تضمینی برای راه حل دو دولتی نیست